Sliten dum jente

For en laaang dag! Vi måtte sjekke ut av hotellet kl. 7 pga en konferanse de skulle ha i helgen, så det var TIDLIG opp i dag også. Turen gikk til kontoret og et par timer der før vi tok taxi til flyplassen i Gdansk. Der var det kø gjennom sikkerhetskontrollen og fly til København, en liten pitstop der og fly videre til Bergen. Vi flydde Economy Extra så det var god plass til beina og god service på turen. Kjekt å reise med jobben 🙂 Jeg har vært superflink gjennom hele Polen-turen og holdt meg til flytende mat (på grunn av brokken), til tross for VELDIG mange fristelser både på restauranter, markeder og supermarkeder. For å bruke opp resten av de polske pengene jeg hadde igjen i lommeboken kjøpte jeg en hel haug med sjokolade til mamma, pappa, Fredrik, besto og besten.

Jeg spiste ingenting annet enn en suppe gjennom hele reisen i dag pga. at det er så stress og dogåing på flyreiser, så jeg var skrubbsulten. Til tross for forbud mot annet enn flytende føde så kastet jeg meg over en sjokolade og noen av nøttene jeg hadde kjøpt i Polen og hev innpå. Tenke at dette må jo gå bra, jeg har jo vært i toppform de siste dagene. Nå ligger jeg her utrolig dårlig – kvalm, vondt i magen, vanskeligere å puste, tung i kroppen, hvor dum kan man bli!!!

Ellers må jeg bare få si at jeg har hatt en supertravel, men flott uke i Polen. Tusen takk til alle på site teamet der nede som har tatt så godt imot meg 🙂 I morgen er det full fres på jobb igjen, med time på Sport-Treff på ettermiddagen. Så da må jeg bare være bra igjen!!

Legger ved noen bilder av noen av kuppene i Polen..:)

Mintgrønne ankelboots med hæler, helt enkle beige ankelboots med wedge og pumps med halv beige, halv rosa farge..:)

En søt “silketopp” 🙂

En ferskenfarget kjole som jeg håper å få brukt i løpet av sommeren 🙂

Ha en fin kveld alle sammen… 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg