Travle dager i Polen

Må bare begynne med å gratulere Nadal så mye med overstått 27 års dag. Han er videre i Roland Garros og kvartfinale mot Wawrinka står for tur. Kryss fingre 🙂 Tilbake til overskriften. Wow, i dag har jeg fått gjort mye! Opp kl halv seks, dusje, gjøre meg klar å komme meg på plass på kontoret. Der var det å få tak i verneutstyr og gjøre seg klar for hele tre verftsbesøk! Når det kommer til verneutstyr så var det en liten jente som jobber der som hadde et sett i XS hun kunne låne meg. Alternativet var herreklær og herresko i str. 43. Det ene var for lite, det andre var altfor stort. Det endte med at jeg måtte av med min egen bukse for så å presse igjen den minste. Buksen ble en god del fort kort, ettersom hun var mye lavere enn meg, men det gikk nå på et vis 🙂 Haha!

Det var spennende å besøke alle verftene og se hva de driver med det der. Fikk tatt masse bilder, snakket med ulike prosjektledere, produksjonsledere, HMS-sjefer og andre involverte. Hyggelige mennesker og overveldende mye informasjon 🙂 Så var det HMS-inspeksjon og ukesmøte. Tilbake på kontoret halv fem og fikk oppsummert litt et par timer før vi dro til hotellet igjen.  

Jeg kastet fra meg vesken på rommet og gikk rett ut. Gikk til sentrum av Gdynia der alle butikker allerede var stengt og fortsatte til enden der jeg fant et lite kjøpesenter, Batory, som jeg forvillet meg inn på. Det var ikke spesielt imponerende utvalg av klær eller sko der, men de hadde fine blomster og fantastiske matvarer 🙂

En skobutikk var ganske ok..her fikk jeg plukket med meg et par ballerinasko til rett over hundrelappen 🙂

Reserved er den nye favorittbutikken i Polen..masse fint der 🙂

Deler av senteret 🙂

Liker organisk mat i Polen også, men de hadde ikke sjokolade uten sukker, eller søtet med stevia. “Not yet” sa hun i kassen 🙂

Av en eller annen rar grunn så har alle kjøpesentrene her treningssenter på toppen. Så sitter man og sykler eller løper på mølle med utsikt rett på de som spiser is i kaffebaren under..merkelig opplegg. Kanskje det gir ekstra motivasjon 🙂

 

Sjekk prisene på sjokolade da?! Man ganger med to..Milka, Lindt, kinder og en hel haug andre…under 10 kroner for 100 g eller mer. Godt vi ikke bor her 🙂

Så hva får man for 100 kr i Polen? I dag fikk jeg to adidas deodoranter, tannbørste, tannetui, musliblanding, tre pakker peanøtter med crust, en stor pakke paranøtter, carmex, sjokolade med hasselnøtter og en puddersvamp som jeg glemte å ta med på bildet.

Jeg tok taxi tilbake for å kunne rekke en treningsøkt før leggetid. Og treningsrommet var virkelig fantastisk! Der var absolutt ALT jeg trengte for en super styrkeøkt. Kjørte knebøy, benkpress, markløft, nedtrekk, benpress, roing, skulderpress, militærpress, mage og planke.

Sjekk sizen på fitnessballen da?! Aldri sett noe lignende 🙂 Nå er jeg fullstendig utslitt, så etter at jeg har tørket håret blir det nok rett i seng for en ny travel dag som starter altfor tidlig i morgen 🙂 God natt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg