Hei hvor det går

Dagens jobboutfit så sånn ut..og som vanlig har dagen bare rast avgårde i Oslo. I morgen er det fem timer på jobb her, før jeg setter meg på flyet tilbake til Stord. Da er det rett fra flyplassen til Sport-Treff 🙂 I dag jobbet jeg litt lenger enn de andre dagene, men fikk allikevel tid til en god tur rundt Oslo, en liten tur innom Oslo City og en effektiv styrkeøkt på hotellet på kvelden.

Utrolig nok så er det fremdeles kø utenfor Starbucks..flere uker etter åpningen..gjør ikke de det bra så vet ikke jeg!

Haha når jeg kom ut av Oslo City var jeg så kald og måtte sånn tisse at jeg tenkte jeg skulle hoppe på en buss tilbake til hotellet. Løp som en galning for å rekke den og måtte bare hoppe rett innpå. Da så jeg selvfølgelig at det var feil buss, og jeg kom meg ikke av. Så den som måtte kjøre til neste stopp, enda lenger vekk fra hotellet, det var meg! Jaja fikk en laaang tur tilbake da hvertfall..og sniklånte toalettet til McDonalds..har lært av Renate at det er greit 🙂

Skulle gjerne vært i Oslo på lørdag..tror det er mye spennende som skal skje i gatene da 🙂 I kveld var det innspilling med matlaging i Karl Johan igjen, denne gang med Triana, som jeg gjerne skulle sett! Men det kræsjer med treningen, så det gikk ikke. I dag slo jeg til med rundstykke med brunost..finnes det noe bedre enn brunost?! 🙂

Nam så godt! Fantastisk med tyggbar mat og smaker igjen 🙂 Skal være forsiktig, for kjente at det kanskje var litt too much i dag, men absolutt bedre enn forrige uke 🙂

Så fikk jeg endelig kjøpt boken jeg har hatt lyst på en god stund! Jeg synes den har vært så dyr, men ser ikke ut til at den vil gå ned i pris så måtte bare bite i det sure eplet 🙂 Plukket også med meg 2 for 100 topper på B.Young..enkelt og greit 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg