Fine overraskelser på en kald høstdag

I går landet jeg på Stord en halvtime før jeg skulle ha foredrag på Sport-Treff. Så da var det bare til å skifte å komme seg på plass for å snakke med fine jenter om mental trening 🙂 Etterpå var det stram opp, før jeg endelig kom meg hjem og slappet av resten av kvelden med både Gordon Ramsay og finalen i Paradise Hotel..godt at det endelig er over! 🙂

I dag har det vært ufyselig og kaldt med gått og regnvær. Jeg har frøset i hele dag, til tross for hele sko og tykk jakke. Akkurat kommet hjem fra Kværner, og gleden var stor da det var flere pakker som ventet meg i posten fra Proteinfabrikken og Myrevolution! 🙂

Bukse fra RoccoBarocco, Bluse fra Zara, jakke fra Brussel, sko fra Gdansk.

Fra myrevolution fikk jeg myoprotein..som jeg har lest så mye om det siste året, men aldri prøvd fordi jeg synes det egentlig er altfor dyrt! Så nå får vi se om det er så fantastisk som Cecilie Lykke og Kristine Dedication mener 🙂 Kjøpte også noen muscle brownies og et par kakemikser som jeg skal bruke som mel 🙂

For et par uker siden så var TANITA på tilbud en helg…jeg fikk den til halv pris! Jeg har alltid hatt lyst å kunne måle fett% etc. hjemme, det er helt TOPP! 🙂 Nå kan jeg følge med på forbedringer og forverringer..haha 🙂 Selv om denne bare måler fettprosent i underkroppen så vil jeg hvertfall kunne se om det skjer noe….

Treningstightsene mine begynner å bli ganske utslitte, så jeg trengte virkelig en ny. Fikk denne MXDC-varianten på tilbud 🙂

Kalkunfilet på tilbud på Kiwi i dag..kalkun er vanligvis så dyrt så jeg måtte kjøpe to pakker..men det er så dumt at de alltid må marinere de så mye. Du får jo av en del om du vasker den, men det hadde vært mye bedre (og sunnere) om de hadde solgt rene produkter!! TIPS!! 🙂 De går i frysen, og skal nytes på grillen i sommer 🙂

I dag skal jeg ikke gjøre noe som helst utenom å vaske klær, rydde huset og trene 🙂 God helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg