100%

Denne uken er bare helt vanvittig insane utrolig ekstremt TRAVEL. Jeg har ikke ord! Jeg skulle virkelig hatt to utgaver av meg selv frem til avreise Kypros 🙂 Jeg har konstant dårlig samvittighet fordi det er et eller annet jeg ikke rekker, og føler at jeg alltid svikter noen. Men tilbake til overskriften..jeg fikk tilbud om 100% jobb på Kværner i dag! What..det hadde jeg ikke forventet. Selv om jeg egentlig ikke har tid, med både Sport-Treff, trening og studier så måtte jeg jo selvfølgelig takke ja til det! Det var jo en stor tillitserklæring! Det er jo de pengene da..og så trives jeg jo utrolig godt i jobben der..spesielt i Oslo!! 🙂 Så nå blir det mye jobbing fremover..må nyte de to ferieukene mens jeg kan tror jeg 🙂

I dag skinte solen så jeg tok sjansen på et skikkelig summer outfit..rosa bukser fra Zara, topp fra Bershka og sko fra Gdansk 🙂

Jeg har vært på kurs hele dagen i dag..så rett hjem og spise middag før jeg gjennomførte 4×4 intervall + en god styrkeøkt..så var det teknikktrening og enda mer trening med verdens fineste gjeng…weight loss challenge gruppen min. Det nærmer seg slutten..vi har siste dag sammen på torsdag. For en innsats de viste i dag! Jeg kommer virkelig til å savne dem 🙂 Nå er det dusjing og nok en maskin med treningsklær som må vaskes før sengen venter. Tidlig opp på jobb i morgen..og så har verdens fineste Henrik 5 års dag! Hva skal man finne på til en 5 åring mon tro? 🙂

4 kommentarer
    1. lineinspirasjon: tusen takk Line! Ja det ser ikke ut som det blir så mange reiser..men håper jeg får en ferieuke i september siden det bare blir to i sommer 🙂 Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg