Flower power, summer and waffles

I dag våknet jeg opp til strålende sol så da bestemte jeg meg for at det var på tide å bruke blomster peplumtoppen jeg kjøpte i Oslo for en måneds tid siden 🙂 Jeg synes den er så fin, men anledningen har liksom ikke vært der 🙂 Stylet den med mørke jeans og pumps 🙂 Og i dag er det en stor dag dere..hvorfor det?! Fordi jeg kan SPISE normalt igjen! Flytende føde-forbudet er offisielt over..og jeg laget lavkarbovafler for å feire! 🙂 Gikk litt tidlig fra jobb for å kunne lage en stabel vafler til de flinke jentene mine 🙂

Spiste en vaffel på forhånd..med vaniljekesam og jordbær! Nam! 🙂 Vi hadde en koselig avslutning, og det var mange gode resultater hos jentene!!

Etterpå ble det en kjapp tur innom den nye Clas Ohlson som har åpnet på Heiane. Fant bakeark som skal brukes på stekebrettene fra nå av..hvis det fungerer så er det topp! No more bakepapir som flagrer rundt. Lykke! 🙂

Og så dette søte settet da..skjærebrett og smørekniver 🙂

Nå skal jeg begynne å pakke til Kypros, for det er i grunn den eneste dagen jeg har til det. I morgen skal jeg tidlig opp, bake noen kaker, rett på jobb, videre til Sport-Treff for timer, hjem og dusje og så i 30 års feiring til verdens fineste Renate 🙂 Lørdag morgen er det tidlig opp for en løpeøkt før det bærer mot Fitjar og det store slektsstevnet til pappa. Søndag reiser jeg til Oslo for en uke på jobb, og så direkte til Kypros derfra….travle dager!!

4 kommentarer

Siste innlegg