From Larnaca to Ayia Napa

Søndag sjekket jeg ut fra Frangiorgio, slet med meg haugevis av bagasje ned til busstoppet og hoppet på bussen til Ayia Napa. Det koster 4 euro og bussen er helt topp..norsk standard her og ingenting å klage på 🙂 Det er ikke nett på hotellet i Napa så nå sitter Jasmine og jeg på Liquid med laptopen på bordet og vodka cranberry i glasset 🙂

Intercity buses, perfekt connection mellom alle de “store” byene her 🙂

Bagasjen på flyttefot fra Larnaca til Napa.

Hotel Androthea..mitt nye hjem de neste to ukene 🙂

Leiligheten vår på venstre side..pool view 🙂

First beach day in Napa..

Havnen..

Vårt fantastiske rom…ikke akkurat luksus! Men vi er der så lite at det går helt greit 🙂 Trykket i dusjen er bra og kjøleskapet funker så da er jeg fornøyd 🙂

De utvalgte skoene er pakket ut 🙂

En ny ring..:)

og piercing!

Klar for å møte verdens beste Maria…sååååå hyggelig å treffe henne igjen:) MYE å snakke om!

Balcony view 🙂

Beach time 🙂

Lykke 🙂

Så var det på tide med litt middag..

Kylling foccacia med grønnsaker og salat..

Dessert 🙂

Jeg fikk slippers fra Jasmine når hun kom i dag! Fantastisk etter dusjen!! 🙂

Jasmine i veskebutikken 🙂

Nå sitter vi på Liquid og hygger oss med kypriotene..usikker på neste gang jeg får oppdatert dere..litt stress å drasse med seg laptopen ut..men skal prøve 🙂 Har det utrolig herlig, har allerede fått noen jobbtilbud og hilst på gamle kjenninger 🙂

6 kommentarer
    1. Kos deg videre i ditt paradis på jord. Håper virkelig at du får brukt alle skoene når du sliter så fælt med den tunge bagasjen? Må bare fortelle deg at jeg har ett-ETT…skopar med til London og Spania denne uken. Skulle egentlig kjøpe ett par nye i London mandag og, men så langt kom jeg aldri! Joggesko kan heldigvis vaskes i maskin.

    2. lineinspirasjon: de får jeg brukt vet du…flere par sko til dagen her..strand, shopping og ut…:) hehe ett par sko ja..det hadde jeg aldri klart..alltid skoene som tar størst plass i kofferten..får se om jeg kanskje må kaste noen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg