Update fra verdens fineste Kypros

Jeg fant Willy! Haha…det er så mange snodige kostymer folk kler seg opp i her 🙂 Foruten den engelske rompeshortsen så er det meste moro 🙂 Vi har badet, solet, spist, shoppet, drukket og hilst på mange kjente 🙂 Life is great! 🙂 Så langt har jeg rukket over Larnaca, Protaras og selvfølgelig Napa. En ny tur til Larnaca står på tapetet neste uke, samme med en tur til Nicosia 🙂

Cato tok seg en hopp-på-tur, har ikke sett han på flere år. Han dukker plutselig opp her og der!

Pose ved bassengkanten til hotellet 🙂

Klar for party 🙂

Nydelig risotto-middag på Quadro..I love it! Må nok tilbake dit en dag 🙂

Koser oss på Quadro 🙂

Strandklar i ny bikini!

Og voksingen her..brasiliansk voksing i særklasse. Det finnes ingen bedre, jeg brukte å gå her når jeg bodde her og hun skuffet ikke denne gangen heller..jeg skjønner ikke at det er mulig at det kan gjøre så lite vondt i forhold til hjemme:) For 120 kroner. Bare voksingen alene er god nok grunn til å flytte ned hit. Haha!

Klar for Protaras..med bussruten i hånden 🙂

Biff med grønnsaker på Hobo i Protaras.

Etterpå var det dessert på Milto..:)

Klarte til slutt å finne en bar der nettet virker så da fikk jeg laget et par innlegg 🙂

Sammen med Fanos 🙂

Jasmine og Cato på Velvet.

Velvet igjen..med vodka cranberry i glasset..en dag med drikking, tre dager uten, sånn prøver jeg å holde det 🙂

 

Måtte innom Starsky’s for å hilse på Ivelina, Tommys og Manolo. Herregud..det var jo galskap. Stappfullt..glad jeg ikke jobber der 🙂

Strandklar igjen 🙂

Minifruktmarked 🙂

Verdens fineste sted 🙂

Piknik på terassen etter stranden…livet er fantastisk her nede..jeg leter hele tiden etter utveier for å slippe å reise tilbake til Norge. Har fått noen jobbtilbud..men alle er med Kyproslønn…i morgen er det dagstur til Nicosia som står på planen…can’t wait!! 🙂

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg