Siden sist

Jeg nyter de siste dagene her som best jeg kan..mandag kveld er det tilbake til virkeligheten..og ferien er over. Prøver å skyve den tanken så langt bak i hodet som overhodet mulig. Det går i strandliv, trening, god mat og godt selskap 🙂 Verdens fineste Maria er med på stranden lørdag og søndag når hun begynner senere på jobb. Ellers er det Jasmine og meg på dagen.

Vias har pusset opp og skiftet navn til Liquid…Liquid er også en kafe, hvor jeg sitter hver gang jeg skal blogge…i mine øyne den beste kafeen i Ayia Napa.

På Liquid med jordbærsmoothie 🙂

Jeg har funnet min livrett her også..cottage cheese, granateple og renskede hasselnøtter…nam!

Ellers flyttet jeg forrige søndag ut fra soverommet og inn på sofaen i stuen. Den kan slås ned, og er litt hard, men det går greit. Jasmine snorker helt sinnsykt, og vi har veldig ulike kroppstemperaturer så jeg klarer ikke å sove der. Det er ikke så varmt på Kypros i år som det bruker å være så jeg klarer meg fint uten air condition 🙂

Utsikten fra sengen min…bungee jumping…det virker så skummelt..med hodet først liksom!

Trening blir det en del av..jeg trives godt på treningssenteret her 🙂

Ellers er det åpnet et nytt gym på toppen av Kalypso som ser veldig bra ut. Men det var stengt når jeg gikk forbi så har ikke fått sjekket det ut enda..

Vi koser oss med god mat..Jasmine har fått smaken på hamburger.

Jeg har spist peppersteik hele tre ganger! Nam!

Kjempefint å spise på Kafe Nio ved siden av fontenen som lyser opp om kvelden 🙂

Kos 🙂

Tirsdag var det skikkelig utekveld med drinker og shots..vi klarte til å med å komme oss på River Reggae! Carwash går ikke an å være i år for det er så kaldt pga air condition…må ha vinterjakke for å være der nede!

Flammeshow på Senior Frogs 🙂

Verdens ekleste jello shots…vi tok en for deg Marion!

Skål! Haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg