Wannabe summer

Her er det så KALDT! Alle er i syden..eller poster bilder fra Oslo og Kristiansand der det er 25, 26, 27 og 28 grader. Her er det såvidt halvparten. Siden jeg kom hjem for en uke siden har jeg fyrt ovnen på fullt i leiligheten..flyttet inn i ull, bukser og fleeze og vasket bort all brunfargen. Med andre ord, fjernet alle spor fra at jeg noengang har vært på Kypros. I går tittet solen såvidt frem for første gang siden jeg kom hjem..det skulle bli sommer sa alle. Max var 18 grader og iskald vind. 18 grader + vind = 12 grader. Jeg så solen og tok på meg skjørt. Haha..det gikk ikke lang tid før gåsehuden kom frem og jakken måtte på. I dag skulle det også bli varmt sa de. Jeg venter enda.

Sko fra Bianco, skjørt fra H&M, topp fra Zara.

Jakke fra Promod, Brussel.

Jeg var oppe kl 8, og da var det rett på Sport-Treff. 45 minutter på mølla, inkludert oppvarming, 4×4 intervall og nedvarming. En god styrkeøkt, proteinshake og en tur på torget for å kjøpe jordbær. Har handlet gaver og ingredienser til italiensk pizza og kaker som skal bakes til Fredrik sin 24 års dag i morgen. Gjør litt nå, og litt i morgen tidlig 🙂

Ellers har jeg kjøpt blåbærprotein. Lurer på om det kan smake godt i det forestående yoghurt-isprosjektet mitt! Kommer tilbake til dere på det 🙂

Jeg har forresten kjøpt meg grill! Så nå får vi se om det ikke blir grillede grønnsaker, kylling og halloumi fremover 🙂 Må vel grille inne…

I dag tror jeg det blir en tur ut..sist jeg var ute på Stord var påskeaften så det begynner å bli noen måneder siden 🙂 Ønsker alle en super lørdag!

 

3 kommentarer
    1. Victoria Håkonsholm: Haha takk for det! Føler meg ikke akkurat på topp for tiden…klær kan skjule mye! Men operation fat attack starter nå! 🙂 Sommeren er ikke så mye å skryte av..skal til Oslo på jobb i morgen..håper det er bedre der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg