Sommer i Oslo

Det er fantastisk å være tilbake i Oslo..men det er utrolig kjedelig å jobbe hele dagene når været er så fantastisk! Siden vi har så mye drittvær hele året i Norge så synes jeg vi burde innføre en lov om at når temperaturen oversteg 25 grader så fikk alle fri! Det hadde ikke blitt så mange dager allikevel så samfunnet hadde nok gått rundt 🙂 Jeg var ikke ferdig på jobb før nærmere klokken seks i går. Negletimen jeg hadde måtte jeg bare avlyse. Fant et jallasted som fikset to av dem (ødelagte de på et hersens islokk som skulle av kaken jeg laget til Fredrik)..ikke noe fint resultat for å si det sånn 🙂 Kanskje jeg skal bestille time hos de flinkeste i Bergen på lørdag…hadde vært så utrolig DEILIG å slippe å gjøre det selv 🙂 Det er dyrt, men da får man hvertfall kvalitet! Får tenke litt på det 🙂

Uansett…jeg hadde store planer om en båttur til en av øyene i Oslofjorden etter jobb i går. Men når jeg var tilbake så var klokken syv, så det ble rett og slett for sent 🙁 Utrolig kjipt, for jeg tipper det hadde vært fint! I stedet ble det et par timers tur rundt i gatene. Kjøpte meg en is også…sommerkos 🙂

Har fått pensumliste fra NIH for treningsveilederstudiet som begynner igjen 8. august. Får jo ikke tak i sånt på Stord, så måtte benytte anledningen til å kjøpe den her. 639 kroner!!! Herreminhatt, man får jo en sydentur for den boken! Begynte å lese litt i den i går kveld..men det er MYE! Ellers ble det ingen trening før jobb i dag..orket ikke stå så tidlig opp. Får se om det blir treningsfri eller om jeg tar en tur på Sport-Treff i kveld. Burde hatt en styrkerunde ettersom jeg bare kjørte cardio i går. Måtte reise hjem fra Oslo en dag tidligere fordi jeg har bootcamp og spinning der i morgen ettermiddag og hadde ikke rukket det med flyet til Stord i morgen. Men da MÅ jeg hvertfall trene…håper det er noen som ofrer finværet og blir med meg 🙂

Ellers håper jeg virkelig dette er FEIL!! Det går IKKE an at det skal være så fint vær en hel uke for så å regne når Renate og jeg skal på Rihanna!! Vi regner nesten alltid ned på konserter i Bergen…vær så snill å la det være sol! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg