RYP

I morgen tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på Tech Nutrition sitt RYP program. Diett er satt opp, og jeg skal følge det samme treningsprogrammet jeg har nå med små justeringer. Leter også etter en PT nivå 4 i Oslo som jeg kan få et par timers inspirasjon fra. Jeg kommer ikke til å følge det oppsatte RYP-programmet 100%, men jeg har planer om å kjøre 13 uker. 6+6 uker med en friuke innimellom. I tillegg til tre helkropps-styrkeøkter per uker skal jeg også kjøre 4×4 intervaller 3 ganger per uke, veldig likt det jeg allerede gjør. Kalorinivået jeg skal ligge på er 28 kcal x vekten min. Det innebærer små måltider fem ganger til dagen. Det er tillatt en spisedag per uke der man kan spise 500-1000 kcal ekstra.

Når det kommer til kosttilskudd så er det en hel haug som er anbefalt i RYP, tech nutrition reklamerer selvfølgelig for seg selv. Jeg bruker vitaminer og omega 3 fra Proteinfabrikken og protein fra myrevolution. Sprek er en proteinshake med blåbær og bringebærsmak så den har jeg bare kjøpt for å teste ut…alltid kjekt med nye smaker 🙂

Jeg var heldig som la ut på løpetur i dag tidlig, for like etterpå begynte det å øse ned og har fortsatt siden. Fikk meg en herlig langkjøring i Landåsen. Elsker å løpe ute når været er bra! 🙂 Kommer til å bli skikkelig nedtur nå når høsten er på vei og alle øktene må gjøres på mølle igjen. Ja til sommer året rundt!

Etter 80 minutter i skogen smakte det himmelsk med ett stort glass proteinfrappe! Nam!! 🙂 Resten av dagen har jeg brukt til å legge nye negler, rydde på plass klær på de nye stativene, tørke støv, vaske og rydde i leiligheten. Det har jeg ikke hatt tid til på en stund så det var nødvendig…men oh så kjedelig!

Ønsker alle sammen en fin start på en ny uke…ønsk meg lykke til med RYP…gi meg MOTIVASJON!!!!! 🙂 🙂 🙂

 

10 kommentarer
    1. Sender deg massssssseeeeee motivasjon.har nettopp handlet meg meal tech så nå må su sende motivasjon tilbake;-) godt å være igang!!!!;-)

    2. Gøy å høre at du har fått rutine på intervalløktene! Tre i uken er mye, da, men det går nok fint om du er flink med mat, restitusjon og totalbelastning ellers i treningen.
      Håper du ikke brenner kruttet helt, jeg synest du ser ut som om du er mer enn smal nok allerede. Husk å spise nok og bra mat sånn at kvaliteten på øktene blir god, det kan være en kunst i seg selv.

    3. lineinspirasjon: Ja det går mye fortere med intervall, nå gidder jeg aldri løpe 1 mil på mølla lenger..mye kjekkere ute 🙂 Jeg er absolutt ikke smal Line..klær kan skjule mye! Fikk faktisk beskjed på treningssenteret på Kypros at det ikke var vits at jeg trente tunge vekter når jeg hadde så mye fett på kroppen. Først måtte jeg løpe av meg 15 kg mente de, så kunne jeg begynne å trene vekter for å få definisjon 🙂

      Jeg føler kostholdet er ganske bra sammensatt av både proteiner, karbohydrater, fett, vitaminer og mineraler. Men litt motivasjon fra en super-PT hadde vært moro 🙂

    4. Du har jo knallbra kropp som den er da! Men å prøve ut programmer er alltid gøy, så lenge du gjør det for et spesielt mål og ser på det som en morsom ting og ikke noe du gjør bare for å brenne fett.. Masse lykke til!!:)

    5. Lena Ludvigsen: Jeg har absolutt ikke noe bra kropp nå..det er så mye mage..,og så utrolig kjedelig å måtte gå med løse topper og gensere hele tiden. Jeg savner i fjor sommer når jeg var 12 kg mindre og kunne ha smale topper med blaer over…så fint! 🙂 Så nå skal jeg jobbe meg tilbake til selvtilliten og godfølelsen…håper bare jeg klarer det 🙂 Takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg