Back to Stord

Da var jeg tilbake på Stord, hvor jeg skal være helt til 5. august. Da er det Oslo igjen 🙂 Satt meg ned på fortauet utenfor Gardermoen i går og spiste maten min der. Cottage cheese og granatepler…prøver å kutte ned på granatepler, men det er jo så godt! 🙂 Jeg har aldri kjent en sånn varme i Norge noen gang! Det er ubeskrivelig fantastisk!! Hadde vi hatt det sånn hele året så hadde det jo gått an å være lykkelig i dette landet 🙂 Jeg kom ut av kontoret til en varme som slo imot meg..nesten litt som å være inne i AC på Kypros og komme ut igjen i den herlige varmen 🙂

Tilbake på Stord så var ikke varmen den samme, men jeg kan ikke klage! Klokken 7 viste gradestokken 23 grader og det er ikke hverdagskost på Stord. Så da måtte jeg ut på en liten joggetur som endte i styrketrening på Sport-Treff 🙂

Rolig i Sponavik…hadde trodd det skulle være litt folk der og grille etc..men folk liker seg jo best hjemme på Stord.

Noen få sjeler 🙂

Tilbake fra styrkeøkten laget jeg med proteinis som jeg spiste med bringebær, cashewnøtter og 1/3 av en nutrilettbar 🙂 Nam!!

4 kommentarer

Siste innlegg