Opprydding

Åh på lørdag var jeg på Ikea og fikk kjøpt klestativ. Det har vært et evig problem med kleshengere hengende rundt både på klesskap, dørhåndtak og i stue. Nå har jeg fått orden på klærne, men rommet ser ut som en eneste stort klesrom med en seng knept inni der. Vurderer å kjøpe en mindre seng for å få bedre plass..haha 🙂

Topp fra Bikbok, skjørt fra Cubus, sko og øredobber fra Larnaca 🙂 Dette var en av de fine sommerdagene…:)

Nye stativ er montert og klare for å fylles opp.

Et stativ med kjoler og ett med blazere 🙂

Og ett med topper/bluser som ikke tåler å ligge brettet 🙂

Sjekk rotet i bakgrunnen da…her må noe gjøres! Tror jeg må tilbake til Ikea og finne en løsning på det. Har fremdeles et problem med skoene…de får ikke plass i hyllene i gangen uansett hva jeg gjør så jeg jobber med saken. Jeg har kastet det jeg kan, resten bruker jeg.

Herlig med ekstra plass..men det ser ikke særlig fint ut..jeg får ha døren lukket når jeg får besøk..trenger mer plass! Ellers har jeg en del klær hos mamma og pappa som jeg må hjem og rydde i denne uken. Sikkert noe jeg kan kaste der. Har liksom kastet det jeg kan herfra. Har en del plagg som er for små, men som jeg elsker, så de skal jeg inn i igjen!

Fredag var siste skikkelig fine sommerdag (frem til kl 2) så da spiste Nils Olav og jeg lunsj sammen på brygga ved båthamna. Superhyggelig 🙂

Nam, her var mange godsaker 🙂

I går begynte jeg første dag på RYP, det var slitsomt for jeg måtte trene styrke i tillegg til en time bootcamp og en time spinning som jeg hadde i går. Men veldig kjekt på Sport-Treff, feriemodusen begynner å avta litt og det var flere folk på timene enn det har vært på flere uker 🙂 Merker også stor forskjell på 12 repetisjoner per sett i forhold til bare 8 som jeg vanligvis tar. Men nå skal jeg prøve dette programmet og se hva som skjer. Oppdaterer dere underveis 🙂

6 kommentarer
    1. Du er gærn, jeg eier ingen blazere og cirka fem kjoler (tror jeg, litt mye å ha oversikt over?) Eller er det jeg som er gærn, egentlig? Rart jeg kan ta meg råd til alle reisene mine?

    2. lineinspirasjon: haha i mine øyne er du litt gærn hvis du ikke eiere blazere og kjoler! Hva går du egentlig med? Haha kanskje det er fordi jeg har kontorjobb jeg har så mange blazere..men det er liksom en daglig ting for meg så de blir godt brukt 🙂 Men det går jo selvfølgelig mye penger på klær og sko, så jeg hadde nok hatt noen tusen ekstra om jeg hadde sluttet med det! Har ikke kjøpt noe siden Kypros nå (tror jeg)! Det må jo være bra 🙂

    3. Du vet, jeg jobber i idrettstøy. Og drar gjerne på trening rett etterpå. Lillesøster er moteguri og eier mye lekkert av både vesker og klær. Mye har jeg fått ev henne, og jeg arver MYE! Heldig som søren. Skal i bryllup lørdag. Tenker jeg begynner å lure på hva jeg skal ha på meg rundt en time før vi drar. Av og til sender Lillesøster med meg klær og sko, da slipper jeg DEN elendigheten med kaos rett før vi drar. Ja, jeg er nok gærn, mye mere enn deg 🙂 Men søren heller, jeg er jo hekta på flybilletter, det trenger ikke være spesielt bra det heller….

    4. lineinspirasjon: ja det er jo greit når man kan jobbe i idrettstøy…da tipper jeg du har en hel del mer enn meg av det! Bruker jo kun det på trening..angst for joggesko utenfor treningssenteret og joggeløypa! Haha 🙂 Kjekt å arve klær da, veldig greit om man bruker samme størrelse 🙂 jeg har bare en lillebror så der er det ikke så mye å arve..:) Det er jo bra i den forstand at du får oppleve veldig mye! Det handler jo om prioriteringer..vet ikke hva som er best jeg..det er vel individuelt! 🙂

    5. Victoria Håkonsholm: tusen takk, så kjekk du er da! 🙂 Huff garderoben ja..skulle virkelig hatt ett eget walk in closet! 🙂 Det hadde gjort livet bedre! Du er også superflink med trening og kosthold..herlig! Fin dag tilbake 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg