Matglede

Jada jeg vet at jeg bildet over ikke akkurat passer inn til overskriften, men jeg måtte bare vise dere palmen min! Herlig å ha fått dratt et lite stykke Kypros inn i leiligheten…skal passe godt på den! 🙂 Den liker seg best i varmen akkurat som meg 🙂 Nå ser det ut som det kanskje blir Cabo/California i september også!! LYKKE!! Jeg har søkt meg IHJEL på flybilletter i flere dager og funnet en pris som ikke er så verst. Hvis jeg bor på hostell så tror jeg at jeg skal få det til på et vis! 🙂 Hvis det er noen på rommet som snorker så får jeg heller ta natten på stranden 🙂

Tilbake til overskriften…dag tre på RYP er i gang. So far, so good.

Lunsjen er alltid cottage cheese med granateple eller bær, i tillegg til 20 g nøtter.

Middagen er alt mulig..mandag hadde jeg karbonadedeig blandet med hermetiske tomater og 50 g fullkornspasta. I tillegg til masse herlige grillede grønnsaker 🙂

I går var det kyllingfilet som stod på menyen. Speltlompe, eller hjemmelaget lompe fylt med kylling, paprika, squash og grillet ananas + litt ost på toppen. Nam!

Til dessert hadde jeg lompe med mager kesam, kanel og sukrin 🙂

Gele av funlight er også lov..med en skje mager vaniljekesam og litt granatepler 🙂

Ellers ser det ekstremt DÅRLIG ut for sommerfesten vår på lørdag…planene var jo å være på terassen og grille. Man kan jo ikke bli annet enn deprimert av å se på værvarselet fremover. Jammen godt jeg har to uker ferie igjen til september! 🙂

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg