Spisedag

På RYP-programmet har man en ukedag der man kan spise hva man vil. Hva som ligger i dette begrepet er jeg litt usikker på, men jeg tror kanskje at jeg har tatt litt i overkant av. Tror rett og slett jeg må prøve meg litt frem her. Jeg har som mange andre valgt lørdagen. Begynte som vanlig med en shake, dro på Sport-Treff og fikk løpt ukens siste intervalløkt. Fortsatte med proteinkaffe og cottage cheese med ekstra mye bær. Senere har jeg gnafset i meg en stor hånd med yoghurtnøtter og andre salte nøtter, og litt sjokolade.

Venter besøk..planen var at vi skulle grille, men med dette været så må vi vel steke kjøttet inne på stekepanne tenker jeg. Jeg har laget focaccia og salat som tilbehør. Og på toppen av det hele så er det godt mulig det blir et par glass vin også! Så vi får se hvordan det går, om alt jeg har jobbet så hardt for denne uken bare har vært bortkastet, eller om jeg tåler en sånn spisedag 🙂

Forberedelser før festen 🙂

Tok en skikkelig vaskerunde på leiligheten…

Og nå er jeg nesten klar for besøk 🙂 Alt er shinet og klart utenom meg..må sette i gang!

Ønsker alle sammen en kjempefin lørdag 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg