Sommerfest

I går hadde vi “sommerfest” i leiligheten. Været kunne ikke akkurat kvalifiseres som sommervær, men vi hadde det hyggelig uansett 🙂 Noen kom tidlig og vi grillet på terrassen…den nye elektriske grillen funket greit den 🙂 Jeg spiste kalkunfilet, salat og focaccia..nam! 

Terje og Monica hadde kyllingfilet på grillen 🙂

Tilbehøret 🙂

Søteste Anne Kathrine 🙂

Med Trude og Monica 🙂

Utover kvelden fikk Terje og Kristoffer fikset en playstation kontroll (etter at vi hadde addet folk som bodde rundt på Stølen og spurt alle i området om de hadde) og det ble litt singstar! Haha moro etter flere år 🙂 Hadde nesten glemt at jeg hadde det!

I ett-tiden dro vi på Leirvik, og det er jo like trist som alltid. Absolutt ikke verdt det! Man går liksom hjem deprimert. Haha..problemet er jo liksom at det er den eneste måten å treffe noen nye folk på. Men det får bare være, nå blir det ikke ut igjen der på leeeeenge..heldigvis!! 🙂

Nå hadde Anne Kathrine og jeg store planer om en fjelltur. Men været er jo så ustabilt her at det går ikke an å gjøre noe som helst! Det frister ikke å gå inn på Sport-Treff i dag, jeg er ferdig med ukens tre intervalløkter og tre styrkeøkter. Intervall og 90% av maxpuls er uaktuelt i dag, i så tilfelle må det bli rask gange med stigning på mølla. Men jeg vil ut! Så kan det ikke slutte med regn/lyn/torden/opplett innimellom så vi kan komme oss ut?! 🙂 Jeg er raaaastløs!!!

4 kommentarer
    1. Ser ut som at dere koste dere hjemme da! Men er til tider lite liv ute på Leirvik, det er jeg enig i 🙂 Håper dere hadde en fin kveld! 🙂

    2. Offtast kjekkast heima, før ein går ut ja…
      Lura på ka type/merke du har på den elektriske grillen din eg, og om du kan bruk’an inne onda ventilatoren… ?

    3. 007: det var ikke noe spesielt dyr grill, så jeg tipper merket sikkert heller ikke er av de beste. Men den fungerte fint til min bruk..varmet seg fort opp og kjøttet smakte bra! Jeg aner ikke om den kan brukes inne..har overbygget terrasse så jeg har den der! Princess er merket!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg