Espevær

Da var det klart for hyttetur..vi koser oss her på Espevær 🙂 Værgudene har slått til, noe som har gjort oppholdet på denne fine “sørlandsøyen” kjempeherlig 🙂 Tok båten fra Langevåg/Eidesvik i går kveld og ble hentet med trillebår av Monica og Terje. Øyen er bilfri så all mat og bagasje måtte fraktes med trillebår. Men det var jo ingen problem 🙂

Nye senger til Espevær 🙂

Transport av bagasje…ca. 10 minutter å gå til hyttene.

Masse koselige bygninger 🙂

I går kveld hadde vi pizza og stigespill 🙂

Her er den lokale puben. Åpen fra 19 til 23. Haha!

Vi var tidlig oppe i dag og på tur for å se på den berømte Ufo-ringen 🙂 Herlig vær!

Går i fotsporene til ET 🙂

Monica og Terje koser seg på tur 🙂

Terje og Kristoffer badet til og med!

Etter turen dro vi tilbake og spiste frokost/lunsj. Så hadde jeg meg en oppdagelsesferd rundt øyen…40 minutter joggings og 40 nye minutter på tur i skog og mark…haha..ble hvertfall svett og god. Det er ikke den beste øyen å jogge på…måtte tre runder rundt øyen. 🙂

Etter dusjing og litt soling på terassen kom Elisabeth, Kenneth & co og vi fylte opp grillen med godsaker 🙂

Jeg har kost meg med denne herlige tallerken…nå må jeg tilbake til gjengen i hagen som spiller kubb eller hva i alle dager de kaller det 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg