Skolestart

Nå har jeg akkurat kost meg med en stor proteinkaffe og en liten neve cashewnøtter..det blir frokosten min fremover, og jeg nyter det 🙂 Det har vært en travel start på uken, men det er jo like greit så går tiden unna 🙂 Mandag var jeg hjemme hos mamma og ryddet hele klesskapet der. Mesteparten gikk i bosset, så jeg ble noen søppelsekker med klær fattigere. I grunn ganske herlig 🙂 Det ene skapet ble helt tomt, det andre er nå halvfullt..så nå kan ikke mamma og pappa klage på at jeg tar opp så mye plass der! 🙂 Vi laget fajitas med kylling, ananas og paprika til middag.

De holdt på å løfte kranbeinet på Goliat-kranen opp på Kværner så jeg slapp ikke inn på jobb før klokken ti. Da fikk jeg unnagjort styrketreningen på morgenen 🙂

I går fikk jeg tid til en treningsøkt etter jobb, før Camilla kom på besøk og jeg laget squashlasagnen min. Hyggelig å prate igjen..blir ikke så ofte vi treffes..ble en del trening- og kostholdssnakk..som vanlig (jeg må skjerpe meg)!! Det er virkelig ikke alle som har samme nerdeinteressen på det området som jeg har 🙂

Ellers er skolen i gang igjen, og jeg kjenner at jeg ikke er helt klar. Har begynt å lese i styrketreningsboken om kveldene, men motivasjonen er ikke helt på topp enda. Sikkert fordi jeg vil ikke akseptere at sommeren er over. Selv om været virkelig burde hjelpe på der..iskaldt i dag! To uker til neste helgesamling på skolen, heldigvis nærmer det seg ferie! 🙂

Litt rosa borddekking 🙂

Programmet for første helgesamlingen etter ferien er mottatt..og forberedelsene må startes for å komme i mål.

Vi har fått en tykk øvelsesguide der vi må gjennomgå hvilke muskler som er aktive, stabiliserende og bremsende i alle øvelser. Blir jo en utfordring..heldigvis kjenner jeg til en del av dem 🙂

I dag har jeg ingen andre planer enn en styrkeøkt, så får vi se hva dagen bringer. Kanskje jeg finner motivasjon til å få lest litt mer 🙂 God onsdag!

2 kommentarer
    1. bakekona: joda jeg fortsetter..men nå er snart tredje uke over og har jeg har NULL resultat..så jeg tror ikke det er særlig vits å fortsette så mye mer..motvasjonen er på bunn kan du si. Jeg tror jeg har PT time neste uke så da får jeg håpe hun har en redning 🙂 Du da? Kommet i gang?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg