Trening og besøk til San Jose del Cabo

Søndag fikk jeg min etterlengtede mac&cheese på Hard Rock Cafe. Himmelsk! Jeg hadde glidd rett inn i USA..og trillet avgårde etter noen få mnd..haha 🙂

I går (mandag) endte opp med å bli en forferdelig dag. Jeg sov urolig hele natten, følte at noe ikke var som det skulle. Kl. 05 fikk jeg beskjeden at besten var død. Det stakk i brystet, jeg ble kvalm og satt fem timer på hotellrommet og gråt og så på bilder. Så tok jeg meg en tur ned på treningssenter og fikk virkelig tatt alt ut på boksesekken og apparatene der. Det gjorde godt. Jeg klarte liksom ikke å gjøre noe, å ligge i ro på stranden gikk ikke. Heller ikke ved bassenget. Så jeg bestemte meg for å ta bussen til San Jose del Cabo, ca. 45 minutter unna.

Jeg fikk ikke tankene over på noe annet så det endte bare med at jeg gikk og gikk og gikk, til foten ble så vond at jeg til slutt ikke klarte å gå mer. Da tok jeg bussen tilbake. Lurer på hva som skjedde med den foten på flyturen. Den blir jo aldri bra. På ettermiddagen gikk jeg tilbake til rommet og så Nadal knuse Djokovic i US Open. Herlig å se han ta sin 13. grand slam. Fant ut at jeg kunne ikke legge meg klokken syv, så jeg dro på kino. White house down eller hva den het. Fantastisk film. Ekte amerikansk heltemodus akkurat som jeg liker det. Det gjorde godt. Hadde glemt hvor syke kinosalene i Mexico er. Det er jo senger man sitter/ligger i. Helt fantastisk. Billettpris 60 peso (30 kr).

Klarte ikke å spise noe i går, så det ble to stk is. En til lunsj og en til middag.

De er veldig kjente for hjemmelagede pinneiser i alle slags smaker her.

Tror man kan velge mellom rundt 50 ulike smaker.

Jeg endte opp på den klassiske med jordbær…nam! 🙂 Laget med ekte bær, smaket som ekte bær 🙂

Rudos gym..utetrening på sitt beste. Det finnes ikke en maskin/apparat de ikke hadde. Helt sykt!

Benkpress i nedoverbakke er den store trenden i Cabo.

På tur i San Jose del Cabo.

Skolebussen.

Her holder de på å stelle i stand til nasjonaldagen 16. september.

Var innom en kirke.

Det blå lyset dere ser fremst i bildet tente jeg for besten <3

Jeg fikk ikke sove i natt så jeg stod opp klokken fire. Har skrevet til besten, pakket kofferten, tatt en lang dusj og snakket med SOS internasjonal som forhåpentligvis skal hjelpe meg med hjemreise. Jeg reiser til Los Angeles i kveld, og videre derfra i morgen tidlig. Synd at denne “fantastiske” ferien jeg hadde planlagt og gledet meg sånn til skulle bli så forferdelig.