Goodbye Cabo

Jeg fikk to og en halv dag i nydelige Cabo san Lucas. Jeg hadde fått vite om besten dagen før, så jeg sov ikke noe særlig om natten. Stod derfor opp og gikk en lang morgentur klokken syv. Gikk og gikk rundt i de sjarmerende gatene, langs marinaen, langs hele stranden, og tilbake til Puerto Paraiso mall. Jeg hadde til slutt så vondt i foten at jeg nesten ikke kom meg noen vei, til tross for halting. Frokosten ble nok en is. De der hjemmelagede iskrempinnene deres var helt fantatiske. Klokken 12 sjekket jeg ut av hotellet og tok bussen til flyplassen. Jeg måtte komme meg til Los Angeles for å finne fly og komme meg hjem tidsnok til begravelsen til besten. Avstanden til flyplassen er ca. 40 minutter med bil, men bussen brukte 2 timer. Det var slitsomt! Spesielt når jeg skulle snakke i telefonen med forsikringsselskapet samtidig og bussen kjørte med åpne dører. Men det kostet 30 peso, mot 200 for shuttle eller 1000 for taxi. Og jeg rakk flyet til Los Angeles.

Legger med et lite bildedryss fra den siste formiddagen i Cabo…:)

Her bor kjendisene. Jennifer Aniston har et hus her, sikkert flere andre også. Skjønner ikke hvorfor de velger fjellsiden når de kan bo ved sjøen 🙂

Siste turen på stranden…trist å forlate den sjarmerende lille byen..

Sitronisen var den aller beste!

 

6 kommentarer
    1. Lena Ludvigsen: takk for det, ja det var et nydelig sted, men ting ble ganske ødelagte av at bestefaren min døde i Norge og jeg var så langt unna..:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg