Verdens tristeste helg

Fredag skulle jeg vært i Disneyland. I stedet var jeg i begravelse til besten. Det er helt uvirkelig. Vi savner han allerede så altfor mye. Helgen hadde vi hjemme hos mamma – mamma, Fredrik og jeg. Vi så på bilder av besten, spiste masse drittmat og snakket om morsomme historier og opplevelser som vi har hatt med han. Jeg skjønner ikke helt at du ikke er her lenger besten. Var det virkelig deg i kisten? Jeg vil ha en klem til.

På kisten var det masse røde roser, for det var det fineste besten visste. De stod lengst også mente han. Besto fikk ofte røde roser hos han 🙂

Besto har vært helt fantastisk oppi det hele. Hun har måttet flytte fra huset til gamlehjemmet, og hun tar det overraskende bra. Jeg håper det fortsetter sånn, vi kan ikke miste henne også. Julen blir rar i år…det kommer til å merkes så altfor godt at besten ikke er der. Jeg savner deg besten min <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg