Oppsummering av uken som var

Beklager at dere ikke har hørt fra meg på over en uke. Her går det virkelig i ett for tiden. Jeg tilbragte hele forrige uke i Oslo: mandag morgen til søndag kveld. Travle dager på jobb med ekstra arbeidsoppgaver som jeg har overtatt. Og vet dere hva: de store fantastiske granateplene er tilbake! For 17 kroner kiloen på Grønland! Lykke! Jeg HAMSTRET! 🙂 Hadde time med PT på mandag, og det var grusomt. Fordi jeg ikke har fulgt matplanen og har lagt på meg etter alt som har skjedd i det siste så var det fatburn med stor F som stod på programmet. Det ble en laaaang crossfitøkt. AU sier jeg bare.

3 min roing på full hastighet x 6

20 push-ups x 6

10 strake markløft med stang x 12

50 hopp på kasse x 12

25 stående skulderpress x 4

20 bicepscurl x 4

5 push-ups x 4

20 mage på coreball x 6

Foamroller

Tirsdagen gikk jeg tur med pappa – vi skulle på Mathallen, men der var det stengt så da ble det en koselig restaurant på Grünerløkka i stedet. Torsdag til søndag har jeg vært på både jobb og skole. Trening halv 6 om morgenen, jobb halv 8 til halv tre, skole fra fire til ti.

Denne gangen var det fokus på kondisjon, styrketrening og biomekanikk. Det har vært mye og intenst, men også veldig spennende, som vanlig 🙂 Torsdag var vi i styrkerommet for å lære oss biomekanikk og kunne tegne riktig og regne ut riktig i forhold til vektarmer og momenter. Fredagen var det kun teori, mens lørdagen tilbragte vi noen timer i spinningsalen. En vanlig økt, en 4×4 intervall og en maxpulstest. Fascinerende hvor lav maxpulsen min var på sykkel i forhold til mølle 🙂

Søndagen laget vi treningsprogrammer og prøvde de ut ved å veilede hverandre gjennom alle øvelsene. Nå gjenstår skriftlig, praktisk og muntlig eksamen 24. oktober. Det er altfor kort tid til, og jeg er seriøst bekymret for hvordan det kommer til å gå! Det er så UTROLIG mye å lære seg! Savner tiden som heltidsstudent når man virkelig kunne fordype seg hele dager i det man studerte 🙂 Jeg elsker jo å studere trening, det er bare det at tiden ikke strekker til…

Lørdagen var vi ferdig klokken fem, så da hoppet jeg i dusjen etter maxpulstesten og møtte Caroline for frimåltid på Hard Rock Cafe. Det ble såklart twisted mac, chicken & cheese, verdens beste rett 🙂 Caroline hadde en gigantisk tallerken med nachos, og is til dessert. Vi koste oss 🙂 Herlig å få være litt sosial i ett par timer! 🙂

Sykkelfantomet Gunn klar for å sjekke maxpulsen 🙂

Ønsker alle en fin start på uken…jeg føler at det snart burde være helg…:)

2 kommentarer
    1. Jeg kan dessverre ikke trylle og skaffe deg helg. Men er imoponert over at du tydeligvis har greid å gjennomføre PT-økta med øvelsene du nevner her, da MÅ du være i god form 🙂
      Fant granatepler til 10 kroner stykk på Coop Obs sist uke, det var opptur, gitt!

    2. lineinspirasjon: Haha ja jeg gjennomførte økten med svetten rennende inn i øynene, men tror ikke teknikken var så bra akkurat..:) Det var hardt! 10 kroner, det var fantastisk! Vi har dessverre ikke OBS 🙁 Men jeg fikk 12 store granatepler for hundrelappen så er fornøyd med det..nå har jeg hvertfall i en uke fremover…minst 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg