Eksamensresultater

Resultatet for den skriftlige eksamen jeg hadde på Norges Idrettshøyskole kom ut i dag. Jeg følte at jeg hadde gjort det så bra at jeg fortjente en A. Men jeg fikk B. Når jeg så på normalfordelingen, så så jeg at det var ingen i klassen som fikk A, og bare to stk som fikk B. Så da var det kanskje ikke så ille allikevel? 🙂 Det føles godt!

Jeg har søkt om permisjon fra jobb en måned for å kunne ta PT som intensivkurs gjennom AFPT. Jeg synes det er veldig dumt at det endte sånn fordi jeg hadde virkelig lyst å fullføre denne utdannelsen gjennom NIH. Er det noen som har erfaring med AFPT? Det som er positivt med et intensivkurs er at jeg slipper stresset med studier i tillegg til fulltidsjobb (og mer enn det). Det blir en måned med 9 timer undervisning hver eneste dag (inkludert lørdag og søndag), der alt man fokuserer på er skole. Selv om det sikkert blir hardt så virker det litt herlig å være “fulltidsstudent” og bare ha det å tenke på.

Uansett, fokuset er nå på kostholdsveiledereksamen som er om to uker!! Der SKAL jeg gjøre det bra!! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg