Kondisjonsutfordring: bli raskere – uke 2

Jeg tok 7 km-testen forrige søndag og har klart å fått gjennomføre de tre øktene denne uken. Det har vært en litt krøkkete uke, fordi alt ble forskjøvet når jeg var hele dagen i Stavanger med jobben forrige tirsdag og ikke fikk trene den dagen. Det er mye på treningsplanen om dagen 🙂 Satser på at det skal bli litt bedre planlagt kommende uke 🙂 Er dere klar for uke 2 på kondisjonsutfordringen?!

 

Nybegynner uke 2 (du velger selv hvilke tre dager i uken du vil gjøre det):

Dag 1:gå raskt i 30 minutter, varier mellom flatt og motbakke. Du skal være svett og andpusten gjennom økten.

Dag 2: gå raskt i 10 minutter, jogg 1 minutt x 6 stk, gå 1 minutt mellom intervallene,

Dag 3: gå raskt i 10 minutter. gå 3 minutter i motbakke x 4 stk, 1,5 min pause gående bortover/nedover. Gå så fort du klarer uten at beina stivner. Avslutt med 10 in rask gange.

 

Erfaren uke 2 (du velger selv hvilke tre dager i uken du vil gjøre det):

Dag 1: jogg 35 minutter.

Dag 2: jogg 15 minutter, løp 2/3/4/3/2 minutter med 1-2 min gå/joggepause mellom hver, avslutt med å jogge 10 minutter.

Dag 3: jogg 15 minutter, løp 3 minutter x 4 stk med 1,5 min gå/joggepause mellom, avslutt med å jogge 10 minutter.

 

Hvordan går det med dere så langt? 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg