Kondisjonsutfordring: bli raskere – uke 6

Da er vi halveis i utfordringen allerede! Jeg har klart å få unna alle ukens økter til tross for besøk i Polen. Man må tåle en del rare blikk og kommentarer, men det er jeg vant til 🙂 Har skippet en del sosiale begivenheter for å klare å få det unnagjort i tillegg til lange arbeidsdager her borte i Polen. Man kan hvis man vil! Men jeg merker at jeg er glad for at jeg skal være på Stord hele neste uke…det går mye mer av seg selv da 🙂 I går var første dag med stigning for min del. Merker at det er noe jeg absolutt ikke er vant til, har alltid økt på farten og ikke på stigning. Regner derfor med at det blir tungt fremover. Her kommer programmet for kommende uke!

 

Nybegynner uke 6 (du velger selv hvilke tre dager i uken du vil gjøre det):

Dag 1: jogg/gå i 10 minutter. Jogg 10 minutter, jogg/gå 10 minutter.

Dag 2: jogg/gå 10 minutter, jogg 15 minutter, jogg/gå 10 minutter.

Dag 3: jogg/gå 5 minutter, jogg 3 minutter x 5 stk i motbakke, jogg/gå 5 minutter.

 

Erfaren uke 6 (du velger selv hvilke tre dager i uken du vil gjøre det):

Dag 1: jogg 40 minutter, 5 innlagte spurter på 1 minutt.

Dag 2: jogg 15 minutter, 3/4/5/4/3 minutter, jogg 10 minutter.

Dag 3: jogg 15 minutter, løp motbakke 4 minutter x 5 stk, 2 minutter gå/joggepause  mellom, 10 minutter jogg.

 

Good luck! 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg