Ødelagt.

Jeg vet ikke hva som har skjedd med meg. Søndag under trening så var det akkurat som jeg fikk en strekk i brystet/under armen. Etter det har det bare blitt verre og verre for hver dag. Jeg kan ikke huske at jeg gjorde noe spesielt som har ført til det, men det er noe jeg aldri noengang har kjent. Det gjør vondt når jeg hoster, ler, puster dypt inn, ligger på det, og generelt når jeg beveger armen. Jeg skjønner ikke hva det kan være, høres nesten ut som brist på ribben eller noe ut fra symptomene, men det kan jeg ikke tro det er. Var så ille i går at jeg ikke kom meg på trening, ikke sjanse til å bevege armen. I natt var det enda verre, ikke mulig å ligge i noen som helst stilling, til tross for smertestillende. Noen som har opplevd dette før??

Ellers er det kaldt i luften, men HELDIGVIS (og bank i bordet) så har vi ikke noe snø enda, og vi slipper å skrape is av bilen hver morgen (det er vel farlig å si det). Jeg fryser jo konstant hele vinteren så jeg kjenner at det er deilig at januar nærmer seg slutten, det er den verste måneden i året.

I dag har jeg planer om ovnsbakt torsk og grønnsaker med pesto til middag 🙂 Får besøk av mamma så det blir jo koselig! 🙂 Vi skal drømme om sol og sommer, og planlegge litt for ferien 2014 🙂 Håper alle sammen får en fin lillelørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg