Den perfekte proteinpannekake

Lyst på en god frokost i dag? 🙂 Jeg har funnet frem til den perfekte proteinpannekake..prøv den om du har lyst på noe nytt til frokost i dag 🙂

 

Ingredienser:

2 egg

2 ss cottage cheese

2 ss havregryn

30 g proteinpulver

Litt styrk (melk)

 

Fremgangsmåte:

Bland egg, cottage cheese og havregryn

Rør inn proteinpulveret. Jeg bruker moccaprotein fra Myrevolution…kan ikke garantere den samme smaken med andre proteinpulver, men prøv deg litt frem. Den gjør at pannekake får en litt søt smak, men det blir ikke noe sjokoladesmak fordi den er såpass mild. Fungerer som søtning, og litt ekstra protein selvfølgelig. Hvis man ikke vil bruke proteinpulver så ville jeg hatt i litt søtning 🙂

Bland alt godt 🙂

Stek på middels varme 🙂

Nyt med pålegg! God lørdag 🙂 Jeg kommer tilbake med et innlegg i morgen on reisen min innen kosthold og trening de siste årene.. Har fått så mange spørsmål om det, men det tar litt tid å samle alt i et innlegg 🙂

 

4 kommentarer

Siste innlegg