Hei fra Gdansk!

God morgen! 🙂 I går var en slitsom dag. Den startet med jobb kl 07. Var der til over lunsj, før jeg kjørte til flyplassen i Haugesund. Venting der, fly til Gardermoen, enda mer venting der og fly til Gdansk. Når vi kom til Gdansk rundt 21.30 så var det iskaldt og det tok evigheter å få bagasjen. Gleden var derfor stor når jeg kom frem til hotellet rundt kl 22.30 og møtte en hyggelig dame i resepsjonen som sa at de hadde oppgradert meg til businessrom. Så synd at jeg bare skulle bo her en natt! Radisson Blu Gdansk er virkelig et flott hotell som visstnok ligger midt i gamlebyen her i Gdansk. Og jeg elsker rommet mitt! Har ikke fått tid til å gå ut. Jeg har fått utnyttet rommet og hotellet maksimalt til tross for mitt korte opphold. La meg nesten med en gang jeg var fremme i går, og kl 07 i dag var jeg klar for ukens siste løpeøkt.

Treningsrommet er som på de fleste andre hoteller ikke så mye å skryte av. Det er cardio for alle penga, og ingen styrketreningsmuligheter foruten noen lette manualer. Jeg løp litt over 8 km på den ene mølla som var der. Var ingen andre som hadde lyst å trene i dag tidlig så jeg hadde rommet for meg selv. Skulle gjerne hatt en god mølle hjemme…det hadde vært helt kanon..man kan liksom gjøre hva man vil 🙂 Når jeg kom tilbake så var badekaret veldig fristende, så jeg fylte det opp med både bobler og såpe og sank nedi! Tror ikke jeg har gjort det siden jeg var liten, så utrolig deilig! 🙂

Frokosten i dag ble dagens frimåltid. Jeg måtte jo utnytte hotellfrokost når jeg først hadde det inkludert 🙂 Der var det mye godsaker! Jeg hadde cottage cheese med ananas, litt musli (men den var ikke så god som den så ut så det ble en skje), ost, grønnsaker, egg og rundstykke. Nå er jeg stappmett og klar for å komme meg på jobb i Gdynia. Der blir jeg til fredag før jeg skal tilbake til Gdansk og være turist i to dager. Kjekt at det passet akkurat sånn at jeg var ferdig på jobb før helgen sånn at jeg får muligheten til det. Endelig skal jeg få se Gdansk! 🙂 Ønsker alle sammen en super helg, og så skrives vi fra Gdynia 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg