En snartur til Oslo

Onsdag ettermiddag/kveld dro jeg til Oslo rett fra jobb. Det var bare en snartur på et par dager. Fullt program på jobb på torsdagen. Fikk tid til en kaffe med Caroline på Starbucks de to siste timene før Oslo City stengte, og som vanlig var det kjempehyggelig. Jenta stråler virkelig om dagen, det er så kjekt å se! 🙂 Hva riktig kosthold kan gjøre med kroppen, både utvendig og innvending! Er stolt over å ha fått lov til å ta en liten del i livsstilsendringene hennes 🙂

Ellers har jeg bodd disse to nettene på Clarion Collection Hotel Folketeateret. Nok en ny hotellopplevelse i Norges største by. Clarion Collection-hotellene er helt unike med at de driver og gir ut gratis mat i tide og utide. Haha. Frokost, ettermiddagskaffe, middag og kvelds. Folketeateret hadde allikevel ikke sjarmen til Bastion der jeg bodde sist. Der var det mye koseligere spiseområde, resepsjon, og mer personlig service. Beliggenheten derimot var helt perfekt på Folketeateret – rett over granateplebutikken omtrent! 🙂 Aldri har jeg hatt kortere vei med de tunge posene 🙂 Kjenner at gående utfall med manualer i hendene faktisk hjelper meg her…det har blitt litt lettere! 🙂 Men det gjelder nok ikke flere kilometer…haha 🙂

Treningsrommet på Folketeateret var også bedre enn på Bastion! Ingen vektstenger eller manualer, men en hel del apparater der man kunne putte på vektskiver. Jeg fikk meg en solid økt på skuldre/triceps/biceps i går, og i dag tidlig var jeg oppe halv 6 og fikk unna 11 km før jobb. Til tross for at det er umenneskelig å stå opp midt på natten så var det utrolig deilig! Treningsrommet var litt sånn Bronx-New York-stil med grafitti på veggene og boksesekker fra taket. Hadde de hatt en benk med vekstang så hadde det vært topp! Det er fremdeles ingen Oslo-hoteller jeg har vært på som slår treningsrommet til Vika Atrium 🙂

Etter løpingen i dag så koste jeg meg med litt hotellfrokost. Pleier stort sett ikke å spise frokosten på hotellet fordi jeg har med meg havregryn etc. selv, men jeg må alltid sjekke den ut en dag når jeg er på et nytt hotell 🙂 De var fantastisk! Der var det meste man kunne ønske seg både av varmretter og kaldretter. Jeg spiste ting som ikke er lov til vanlig – brød, knekkebrød hvitost og brunost…enkelt, men akk så godt 🙂

I dag tar jeg ettermiddagsflyet tilbake til Stord, direkte til Sport-Treff for treningsveiledning og tidlig start igjen med spinningtime på Sport-Treff i morgen. Ønsker alle sammen en kjempefin helg! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg