Oppsummering uke 8 av 12

Med onsdag til fredag i Oslo så gikk forrige uke veldig fort. Klarte å få skvise inn et par timer med Caroline torsdag kveld, og det var veldig hyggelig 🙂 Fredag kjørte jeg rett fra flyplassen til veiledningstime på Sport-Treff, og lørdag morgen åpnet jeg som instruktør på intervallspinn for 26 fantastiske medlemmer!! 🙂 Det er alltid herlig når du bruker mye tid på program og står tidlig opp for å gjøre ditt beste at det kommer mange folk! Kjempestemning 🙂 Fortsatte med egentrening og brukte resten av lørdagen kun til meg selv: fikset neglene, eksperimenterte med litt baking, leste, ryddet i alle skuffer og skap, vasket klær og ryddet litt. Fin lørdag! Søndagen startet jeg også med trening, og så gikk Renate og jeg en laang og koselig tur med Trude og jentene. Der ble det mye løping og dytting på sykler. En 7-åring og en 4-åring krever sitt 🙂 Men jeg var faktisk imponert over hvor bra de klarte seg med litt oppmuntringer underveis 🙂 Tror vi var ute i nærmere 3 timer. Avsluttet kvelden hos mamma og pappa. De har pusset opp hjemme og det blir jo kjempefint 🙂

Jeg har fått bilderammene som besten og besto hadde på veggen ved siden av TV. Lurer litt på hva jeg skal gjøre med dem…:) Vurderer å spraymale dem, men er redd for at de skal bli ødelagt..må tenke litt på det 🙂

Ellers har alle ukedagene gått med til dette. Jeg trener på å stå på hendene. Foreløpig er det så mye manko på kjernemuskulatur som går an, men jeg jobber med saken. Klarer å komme meg opp inntil en vegg, men det stopper der. Målet er jo push-ups på hendene og å stå fritt selvfølgelig. En vakker dag sier jeg bare 🙂 tar gjerne imot tips?

Koste meg med bringebærdessert med granatepler på lørdag 🙂 Nam!

Nytt gulv, nymalte lister, kjøkkenbord og kjøkkenstoler hos mamma og pappa 🙂

Jeg fikk noen gode treningsøkter nede i kjelleren på Folketeateret i Oslo.

Blant annet denne morgenøkten på 11 km. Da var jeg til og med imponert over meg selv klokken 6 om morgenen.

Hotellfrokost 🙂

Den aller største utfordringen min denne uken er å slutte med tyggis. Jeg har seriøst blitt helt avhengig av det, og jeg føler at det har blitt verre og verre. Det kan gå med flere pakker til dagen. Jeg syns det er forferdelig stygt å tygge tyggis, i tillegg er det dårlig for fettforbrenning (i store mengder), tenner, kjeve, og ikke minst, økonomi. Som alt annet med meg så fungerer ikke en ting midt i mellom, så det er all or nothing. Jeg har derfor bestemt meg for at dette blir uken jeg skal slutte.

Forrige ukes trening ble som følger: 

Mandag: styrke forside bein og mage + langkjøring terreng på mølle

Tirsdag: styrke på rygg + yoga

Onsdag: treningsfri

Torsdag: styrke skuldre/triceps/biceps + 1 time tur

Fredag: pyramideintervall + langkjøring på mølle

Lørdag: spinn intervall (instruktør) + lang styrkeøkt på bakside bein/legger og bryst

Søndag: styrke forside bein og mage + motbakkeintervall på mølle 4×5 min + 2 timer tur med løping og sykkeldytting 🙂

 

Denne uken blir full av aktiviteter den også – har noen instruktørjobber i tillegg til de obligatoriske 4 styrkeøktene og 3 kondisjonsøktene mine. Gleder meg til yogatimen i morgen, håper det skal gi meg enda mer kjernemuskulatur! Core, core, core! 🙂 God ukesstart til dere! 🙂

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg