Min første catering

I går var den store vaffeldagen, og jeg fikk mitt første offisielle cateringoppdrag 🙂 Lage vafler til medlemmene på Sport-Treff 🙂 Tok utfordringen og mekket sammen tre ulike typer: sjokoladeproteinvafler med vaniljekesam, nøtter, hjemmelaget syltetøy og raspet sukkerfri sjokolade, vaniljeproteinvafler med kardemomme, min egen bærsaus og opphakket sukkerfri hvit sjokolade, og kryddervafler med skinkeost, salat, agurk, tomat og urter 🙂 Veldig kjekt at det ble så godt mottatt av medlemmene!! 🙂

Det gikk med en del egg..:)

Tre ulike rører er klare 🙂

Stekt med skogsbær inni 🙂

Sjokoladevaflene 🙂

Vaniljevaflene 🙂

De salte vaflene 🙂

Artig oppdrag, til tross for en travel dag!! 🙂 Var godt å sette seg ned i sofaen etter trening 🙂

 

2 kommentarer
    1. Nam, det så godt ut. Kom gjerne med oppskrifter. Jeg får ofte problemer med å få vaflene til å henge sammen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg