Livstegn

Hei dere!

Og beklager så mye at jeg ikke har gitt fra meg noe som helst livstegn fra bloggen siden før jeg reiste fra Florida. Jeg hadde store planer om å blogge daglig, men etter en uke med pc uten nettilgang og lange dager på skolen så måtte jeg dessverre bare gi opp hele bloggen. Det var ikke mer tid igjen på slutten av dagen til å ta med seg pcen på nettkafe. Men jeg har hatt fem helt fantastiske uker med utrolig inspirerende mennesker. Masse ny kunnskap er på plass, og jeg gleder meg til å få satt det ut i prakis. Men først må jeg bestå eksamen som er i starten av juni. Det er bare noen få uker til, og det er utrolig mye som skal læres før den tid, så jeg må si at jeg er ganske bekymret for den.

Jeg har ikke helt bestemt meg for hva som kommer til å skje videre med bloggen, om jeg kommer til å fortsette, eller om jeg skal legge den ned. Men jeg holder dere oppdatert 🙂 Ha en fin uke 🙂 klem

9 kommentarer
    1. Hei hei 😉
      Tenker at du hadde nok å fokusere på enn bloggen 😉
      Ønsker deg lykke til på eksamen , you fix !!!
      Klemmer 😉

    2. Hei hei 😉
      Bra du har kost deg med studier å ny bekjente og skjønner bloggen ikke får så mye tid 😉
      Lykke til med eksamen !
      Klemmer 😉

    3. Har så lyst å høre mer om turen og se bilder!! Lykke til på eksamen! Ikke slutt å blogg- du gir så mye inspirasjon i matveien 🙂

    4. Carro: hei, og tusen takk for hyggelig melding og lykkeønskninger 🙂 Jeg skal prøve å få satt meg ned og skrive et skikkelig innlegg om Floridaturen etter eksamen 🙂 Nå til helgen skal jeg på fettforbrenningskurs, skal prøve å få oppdatert innimellom slagene:) Ellers har jeg et par oppskrifter på lur:) Ha en super uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg