Happy news

Hei dere! Denne helgen har det skjedd mye! Fredag var jeg på jobbintervju på Lindas gym. Endte med at jeg gikk derfra med en logo t-skjorte og påmelding til crossfit-kurs dagen etter. Ting går fort i svingene:) Har i grunn ikke prøvd crossfit før så det var spennende. Utrolig hvor utslitt man kan bli på kort tid. Denne type trening er hvertfall superbra for fettforbrenningen 🙂 Gleder meg til å prøve litt mer! Spennende kurs med flinke Linda som instruktør. Den store nyheten er altså at  jeg skal begynne å jobbe som personlig trener og kostholdsveileder på Lindas gym!! 🙂 Det blir spennende, og jeg gleder meg til nye utfordringer 🙂 

Fredag etter jobb kjørte Fredrik og jeg i stor varebil til Haugesund for å plukke opp dette spisebordet (fra 1890) som jeg fant på Fretex. Har startet jobben med pussing, vasking og grunning i dag. Jeg elsker fasongen og stilen til bordet, men det må jo selvfølgelig bli hvitt! Finnes det verre ting enn å male?! Gleder meg virkelig ikke til de neste månedene med innflytning og oppussing…kommer til å gå rundt med maling i håret konstant. Beundrer de som maler på full tid!

Med et lag grunning. Har en del jobb igjen her som dere sikkert ser 🙂 

I ettermiddag har jeg vært på fjellet/skogen med Trude. Haha det er den verste turen ever…vi gikk oss totalt vill. Endte opp langt utenfor stien på en myr som ikke førte noe som helst sted. Vi gikk og gikk helt til vi fant ut at vi måtte snu og gå tilbake. Da var det sikkert gått en og en halv time. Gleden var stor når vi kom ned igjen og fant gule merker på trærne! Da prøvde vi på nytt, og på ca. 1,5 time til så hadde vi nådd toppen og kommet oss tilbake til bilen. Gjett om det var fantastisk å komme seg frem til slutt! Flott utsikt, men det blir nok ikke en tur vi kommer til å ta igjen med det første…selv om vi nå definitivt kan veien…haha! Og enda en ting..jeg har plukket 8 (!) hantikker av kroppen etter jeg kom tilbake..nå er jeg livredd for både klærne og sekken og har mest lyst å bare kaste alt…så ekle de små krypene!

Trude noterer at vi har vært innom fjellet…blir nok eneste gang våre navn står i den boken..haha 🙂 Ta en kikk i boken nesten gang du er der så får du deg kanskje en god latter:) 

I morgen starter nok en travel uke med avtaler med jobb, bank og megler, naprapatbesøk og en tur til tannlegen (:() Ny uke og nye måned i morgen folkens…det betyr selvfølgelig også nye muligheter! Grip dagen 🙂 

2 kommentarer
    1. Gjennomførte du on- ramp på en kveld? Brukte ti kvelder i Oslo i min tid! Tipper du blir frelst, jeg elsker fortsatt de gode vibbene på crossfit-senteret, og det er alltid så gøy å komme igang igjen etter reiseperioder.
      Når drar du til Cabo/dato, og tar du pit-stop i New York?
      Grattis med ny leilighet, har du ønsket deg det, eller var kjøpet en impulshandling?

    2. lineinspirasjon: ja det var en hel lørdag. først teori med forklaring av øvelser, anatomi og kosthold, så gjennomgang på teknikk av alle øvelser, og avsluttet med en 20 min AMRAP med 6 øvelser. Beinhard den siste økten…spent på hvordan det blir fremover 🙂

      Ikke New York denne gangen, det blir L.A. Drar 3. okt, rett til Santa Catalina, deretter 5-6 dager i L.A og avslutter med en uke i Cabo. Og så har jeg bestilt London-tur til desember. Lenny Kravitz og julemarked i Hyde park! can’t wait! 🙂 Du da? Reiseplaner fremover?

      Haha leiligheten var et skikkelig impulskjøp…håper det blir bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg