NIH fitness convention

Det ble endringer i planene på jobb forrige uke. I stedet for å dra hjem torsdag, måtte jeg bli en ekstra dag i Polen for å fullføre intervjuene. Det endte da med at jeg måtte dra direkte til Oslo på fitness convention, uten bagasje omtrent. Gjett hvem som måtte handle inn både treningsklær, sokker, undertøy og diverse toalettartikler. Det ble litt dyrere enn planlagt, men at convention var vellykket, det er det ingen tvil om. For en utrolig inspirerende helg!!!

Først må jeg bare fortelle dere om den ene kvelden i Gdansk. Jeg var ute og spiste med jobben, og var uten tvil den yngste i gjengen. Dette syns kelneren tydeligvis var ganske moro, så mens alle fikk utdelt papirbrikker med bilder på så fikk jeg en med tegning. I tillegg kom et glass med fargestifter til meg. Alle lo og hadde det skikkelig moro med dette, og jeg måtte selvfølgelig fargelegge litt. Endte opp med å få premie av kelneren, en fløyte! Hahaha!

Tilbake til NIH. Jeg var med på workshops i blodsukkermåling, kroppssammensetning og oksygenopptak. Jeg var på seminar innen teamer som bevegelighetstrening, overvekt, muskelhukommelse og strong is the new skinny, og fikk med meg en fantastisk treningsøkt med Roger Holmedal i baseløft med olympiske vektstenger. Wow til Therese Fostervold Mathisen og Roger Holmedal som er sinnsykt flinke innen sine felt!!

Jeg sitter igjen med så mange inntrykk, inspirasjon og motivasjon. Skulle så gjerne hatt dette som et levebrød. Jeg har slukt hvert eneste ord jeg har hørt. Nå er det opp til meg å gjøre den nye kunnskapen til min egen. Jeg kommer tilbake med flere innlegg fra seminarene og workshopene jeg var med på. Har fått en del spørsmål innen ulike temaer, så satser på å klare å skrive litt flere treningsrelaterte innlegg fremover. God mandag folkens 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg