Du kan oppnå mye før sommeren

Du kan bli GLADERE! Ved å jobbe målbevisst mot målene og drømmene dine (som kanskje ikke er så langt unna allikevel?) så vil du føle mestringsfølelse, og få en mye morsommere og gladere hverdag! 🙂

Du kan få bedre SELVTILLIT! Hvordan du ser ut definerer ikke deg som en person. Jeg blir så lei meg når jeg får kunder som ikke føler at det er verdt noe på grunn av overvekt eller dårlig selvbilde. Hva om vi alle hadde vært blinde? Hva hadde vi fokusert på da? Velger du dine venner ut fra hvordan de ser ut? Det tror jeg ikke noe på. Det er verdier som humor, ærlighet og godhet vi setter pris på. Husk at andre tenker sånn om deg også. Veien til de aller fleste målsetninger sitter i hodet, og ved å jobbe mentalt kommer du til å føle deg mye bedre.

Og sist men ikke minst, når dette er på plass, så er det fremdeles 3 MND igjen til sommeren folkens!! Det betyr 12 uker der du kan nå målene dine! Ekstremt mye kan gjøres på 12 uker, uansett om du skal NED I VEKT, OPP I VEKT, bli STERKERE, eller BYGGE mer MUSKELMASSE!

Ta kontakt hvis du trenger hjelp med motivasjon, kosthold eller tilrettelagt trening! 🙂 Jeg kan hjelpe deg til ditt livs sommerform!! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg