Workshop og arbeidshelg

Bildene har ingenting med overskriften å gjøre, men jeg måtte vise dere hvor koselig det ble med gule tulipaner på bordet. Vårfølelsen kom med en gang! Elsker at det begynner å bli lysere ute, hver dag er et skritt nærmere sommeren 🙂 🙂 🙂

Men tilbake til headingen – lørdagens workshop! Den skulle egentlig kjøres sammen med en annen PT-men på grunn av en privat ting så kunne ikke han delta. Fredag ettermiddag fikk jeg derfor beskjed at jeg måtte kjøre workshopen alene. Ble litt nervøs av å høre det ja! Men det gikk faktisk overraskende bra. De som deltok på kurs bedret teknikken i knebøy, markløft og benkpress utrolig mye på de fire timene! De fikk også en god innføring i stretching og dynamisk trening og viktigheten av å få skulderbladene trukket sammen bak 🙂 Det ble mye mas om oppspenn fra min side, men de tok det fint, og begynte å korrigere på hverandre etter hvert. Kjempebra! Jeg fikk gode tilbakemeldinger, så håper jeg klarte meg greit alene 🙂

En ting som var veldig uvant for meg – å SNAKKE så mye! På Kværner sitter jeg alene, og snakker lite i løpet av dagen – skriver mest og sitter foran pc-en. Jeg bor jo også alene, så snakker ikke så mye der heller 🙂 Så jeg hadde skikkelig vondt i halsen på lørdag! Haha! Må tydeligvis snakke litt mer 🙂

Ellers var jeg innom i skobutikken hos Hilde (Mani) på fredag, og fikk god service 🙂 Trengte et par joggesko som jeg kan bruke når jeg er på jobb på gymmet, og som er gode å ha på. Hadde lyst på et litt finere par, og kom over disse fra Vagabond! Klarte ikke å velge farge. Selv om jeg syns de lyserosa var utrolig søte, så falt valget på de hvite til slutt. Fant ut at da kan de brukes til alt! 🙂

I dag har jeg flere PT-timer, og skal prøve å få skvist inn både en overkroppsøkt, og en intervalløkt mellom slagene. Dagens middag må derfor bli noe kjapt som jeg kan slenge i meg mens jeg bytter klær mellom jobb 1 og jobb 2 🙂 Har ikke helt funnet ut hva enda, men tipper det blir noe kjøtt og grønnsaker på en lompe 🙂

Jeg drar til Oslo torsdag ettermiddag og måtte derfor starte treningsuken i går for å få unnagjort alle øktene mine før onsdag denne uken. Det blir travelt! Vika Atrium er under oppussing så jeg skal bo på Spectrum, kort vei til granateplene. Dessverre så betyr det ingen treningsmuligheter, og å betale 200 kr for en time på SatsElixia syns jeg er ganske rått. Da blir det bare løpe- og gåmuligheter der. Så drar jeg rett til Polen på jobboppdrag søndag morgen.

Gjett om jeg gleder meg til en Oslohelg med fineste Caroline!! 🙂 Vi skal teste ut Villa Paradiso-pizzaen på Solli Plass! Nam! 🙂 Fredagen er det fagdag på Idrettshøyskolen, pc-en er med så det skal jeg selvfølgelig oppdatere dere på! Håper bare Norwegian går igjen til torsdag….

Ha en nydelig mandag! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg