Brrr fra Gdansk

Her i Gdansk er det kaldt! Det var en overgang fra vårdagen jeg fikk i Oslo på fredag. Men været er fint her også, selv om det ligger rundt 3-5 grader. Gårsdagen startet halv 6, og kl 18 var vi tilbake fra kontoret og kaien. Det ble 7 timer ute på kaien i verneutstyr, og herregud så kaldt det var! Spennende å få med seg operasjonen til flammebommen, men det var jammen godt å komme tilbake på rommet også 🙂 Det ble en laaaaang dusj, og etter å ha løpt over veien for å kjøpe litt mat og hårbørste (som jeg glemte å pakke) så ble jeg værende i denne sengen resten av kvelden. Jeg sovnet halv ti! Haha 🙂 Etter 3 timer søvn dagen før og så mye frysing så tror jeg at jeg var ganske utslitt 🙂  

Jeg elsker store vinduskarmer…her kommer jeg nok til å sitte en del når jeg er på rommet…:) Skulle bare hatt beach view 🙂

Fikk rasket med meg to bikinier, et par bukser og et par solbriller i går kveld før jeg dro tilbake på rommet 🙂 Summer feeling!

I dag våknet jeg frisk og uthvilt halv åtte, og en løpetur på mølla gjorde godt på morgenkvisten! Nå er jeg snart klar for å treffe resten av gjengen. VI skal til Sopot og Gdynia i dag 🙂

Ønsker alle en nydelig søndag så snakkes vi senere 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg