Foredrag innen kosthold og trening

Kommende tirsdag (om en uke) holder jeg foredrag innen kosthold og trening på Heiane Trening og Helse på Stord. Hvis du har lyst å lære litt mer om hvordan du kan bygge opp ditt eget styrkeprogram, og hvordan du bør spise for optimale resultater, så anbefaler jeg deg å ta turen der 🙂

Det skjer tirsdag 24. mars kl 18-19, og koster bare 50 kroner.

Jeg kommer til å gå gjennom følgende temaer:

  • oppvarming og bevegelighet
  • styrketrening og oppbygging av program
  • utregning av hvileforbrenning og kalorinivå
  • hvordan sette opp egen kostplan
  • måtidstiming i forhold til trening
  • kosttilskudd

 HÅPER Å SE DEG DER! Hjertelig velkommen! 🙂

 

4 kommentarer
    1. Håper på å rekke det! Har utrolig lyst å lære meir. Har selv mistet 20 kg, men det sier liksom stopp no, så treng å lære meir så eg veit ka eg kan gjør bedre.
      Besøk gjerne bloggen og få rabattkode hos Oriflame, og bli med i konkurransen om å vinne Milk and Honey Håndkrem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg