Summer shopping

Starter innlegget med et outfit-bilde, så at det var lenge siden sist. Prøvde meg på selvutløser med kameraet, men som dere ser så gikk det ikke helt som det skulle så jeg må nok finne et høyere sted og plassere kameraet. Haha..hodet og føttene kom ikke med 🙂 Fake skinnbukse fra Lene Orvik for BikBok-kolleksjonen, enkel langermet topp fra Cubus og blazer fra min favorittbutikk i Miami.

Åh det er så mye fint i butikkene nå når det nærmer seg sommer 🙂 Når jeg var i Oslo med AFPT så hadde jeg fredagen fri til shopping og kos. Elsker å traske rundt i hovedstaden og oppdage nye ting. Dessverre så var jeg skikkelig uheldig med været denne dagen, så da ble det å løpe fra butikk til butikk. Det resulterte i at sommergarderoben nå er klar 🙂 BikBok, Monki, H&M, Sorbet og Monki hadde mange billige og sommerlige plagg. Blir så glad av disse fargene!

Herlige topper i ulike varianter 🙂

Skjørt, shortser og playsuits 🙂 Summer Im ready! 🙂 Nå blir det ingen mer shopping før Athen 🙂

Jeg tok litt av på lesestoff også når jeg var på Gardermoen. Så mange spennende bøker! 🙂 Skal gi en update på hvordan de er 🙂

6 kommentarer
    1. så fine klær 🙂 du en ting, jeg skal til florida i sommer og da også Miami, hva heter favorittbutikken din der? kanskje jeg må titte innom 🙂

    2. lena: takk for det! Såå herlig, jeg trives veldig godt der! 🙂 Jeg klarer ikke å huske navnet på butikken, det er helt utrolig! Den ligger på south beach, på washington avenue. En dødskul homofil mann som jobber der, må alltid innom når jeg er der!! 🙂

    3. aha:) vi skal bo på et hotell der i 2 dager , hotellet heter delano south beach og ligge rpå collins avenue, må se om jeg finner den butikken da 🙂 tusen takk for svar 🙂 er dte noen kjennetegn du husker med butikken?:)

    4. lena: åh delano er fantastisk! perfekt beliggenhet og fiiint hotell! 🙂 collins er gaten nedenfor washington, så kort vei! skal gi beskjed hvis jeg kommer på navnet, er så masse kjekke butikker der! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg