September wishes

September er en måned der det skjer så utrolig MYE på treningsfronten. Alt er selvfølgelig i Oslo, så det betyr flyturer og hoteller og masse ekstra kostnader hvis jeg skal få noe av det med meg. Men SÅ lyst jeg har! Først ut er KK-mila den 5. september. Kanskje dette endelig kunne vært sjansen min til å tørre å melde meg på et løp? 10 km høres jo ganske gjennomførbart ut, og det ser ut som litt av en folkefest i Oslos gater. Rart hvor skummelt det skal være med en gang det er snakk om å bli bedømt for noe.

11-13. september arrangerer AFPT (skolen der jeg tok PT-utdannelsen) convention i Oslo. Dette har jeg så SINNSYKT lyst å få med meg! Det kommer en hel haug med kjente foredragsholdere fra treningsbransjen, og jeg tror virkelig det er en unik mulighet til å suge til seg mer kunnskap! Eneste som stopper meg her er prisen. Uten mat og overnatting koster det 4000 kroner, med hotell og halvpensjon 6200. I tillegg kommer flybilletter, flytog og evt. hotell hvis jeg velger pakken til 4000 kr. Siden jeg ikke vet hva som skjer med jobb i fremtiden så er ikke dette noe jeg kan prioritere enda. Men jeg krysser fingrene for at det dukker opp en mulighet for jeg har SÅ lyst! 🙂

19. september er det Oslo maraton samtidig som color me rad-løpet arrangeres i Bergen! Når jeg var i Fort Lauderdale i mai i fjor så var dette løpet akkurat blitt arrangert der. Hadde jeg visst om det før jeg så masse fargerike folk på kafeene så hadde jeg nok hevet meg med. Nå har jeg sjansen igjen! 🙂


Og 26. september er det Shape up-convention på Bislett! Det tror jeg også blir en folkefest uten like! 🙂

Hadde jeg bare bodd litt nærmere, og vært litt rikere! 🙂 Noen som skal få med seg noen av eventene?! 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg