Verre enn jeg trodde.

Første dag av torskedietten er overstått. Det var mye verre enn jeg trodde. Kokt torsk uten noe som helst krydder er umenneskelig. Jeg bruker ca. 1 time på å få i meg 150 gram, og det er bare ett av fire måltider. Går med torsken oppi halsen hele dagen, og brekker meg litt innimellom. Energinivået er helt på bunn siden det er så lite kalorier, så det blir lite bevegelse utenom treningsøkten. Jammen godt at det bare er to dager igjen, dette skal jeg aldri gjøre igjen! 🙂 

Prøvde å steke torsken i vann, det ble faktisk hakket bedre enn kokt fordi den skorpen kamuflerte litt av den enkle fiskesmaken. 

Ellers så slenger jeg med to bilder fra den våte fjellturen vi hadde på tirsdag. Herregud for en tur! Det begynte med at vi måtte krysse en elv, og det satte standarden for den 4 lange turen med dam og surklelyder i skoene etter 5 min. Ellers fikk vi hagl og regn når vi trasket gjennom myrer og gjørme. Fikk meg et gjørmebad, skle ned i en sørpe og var dekket av gjørme på bukse, jakke og hansker. Mot slutten av turen klarte jeg å henge meg fast i en spiss stein/berg så jeg har et fint kutt med et meget maskulint blåmerke som dekker store deler av låret. Dette var ikke en tur som jeg vil anbefale til andre, bør i så tilfelle være ganske stødig på foten 🙂 Altfor mye myrer og sørpe, og utrolig dårlig vei tilbake der du virkelig måtte ha kontroll på balansen. Tror Trude var ganske oppgitt på slutten 🙂 Men vi fikk oss en grei treningsøkt den dagen også 🙂 

Her gikk vi over en demning som var oversvømt. Vannet fosset inn i skoene, men her var jeg allerede så våt at det gjorde ingenting 🙂 

Senere kommer oppskrift på kransekakestenger til 17. mai 🙂

6 kommentarer
    1. slankerinna: haha nei, da måtte det nok vært litt mer enn 3 dager! Jeg skal inn i bunaden til i morgen…pluss at jeg har blitt utfordret til å teste denne dietten, og da må man jo si ja 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg