Larnaca – My hometown

Hei dere! Og beklager opphold i bloggingen! Jeg har med meg minilaptopen og hadde store planer om å få til blogging hvertfall annenhver dag. Men når det ikke er nett å oppdrive noe sted så er det ikke enkelt! Jeg dro fra Athen til Larnaca forrige uke, og har tilbragt den siste uken der 🙂 Som de fleste sikkert vet så har jeg jo bodd og jobbet i Larnaca, og jeg elsker virkelig den lille kystbyen som har ALT! Bra klima, strender, fantastisk shopping, kafeer, restauranter og barer:) Det er bare L.A som kan konkurrere…men de to kan jo ikke akkurat sammenlignes 🙂

I Athen fant jeg ingenting! Men første dagen i Larnaca kom jeg hjem med flere poser 🙂 Enda mer sommerklær selvfølgelig..det er jo bare det jeg har. Haha. Og så bor jeg i et land som ikke har en eneste sommerdag. Virkelig på tide å komme seg bort fra Norge. Livet er så UTROLIG mye bedre i varmen, jeg kan ikke få sagt det. Sjelden har jeg det så bra som jeg har nå – solen skinner, huden er blitt gyllen og jeg er omringet av gode venner. Please take me back!:)

Treningen går også glimrende her nede! Første uken i Larnaca hadde jeg en deload-uke med kun løping hver dag. Det ble totalt 52 km på en uke, og jeg skal love at det kjennes litt annerledes i varmen enn hjemme 🙂 Haha! Denne uken har jeg trent fire styrkeøkter og to intervalløkter. Det er en god start på dagen – dra på gymmet før stranden 🙂 Slenger med et bilde etter at jeg har løpt 10 km i varmen…no filter! Haha 🙂

Verdens beste granatepler finnes jo på Kypros, så de lever jeg på! Cottagen cheesen er også mye bedre enn den hjemme! Lunsj hver dag! Nam nam 🙂

Jeg har fått mine fantastiske grillede grønnsaker på The Brewery..nam nam 🙂 Hvorfor klarer jeg ikke å lage de sånn selv?!

i Larnaca fant jeg endelig GULE sko som jeg har lett etter så lenge! Jeg sviktet Nike til fordel for Reebok denne gangen, så håper de er bra 🙂

Lørdag forrige uke var Andrea og jeg ute på Ammos i Larnaca. Det er en bar som ligger helt på stranden, og jeg elsker å være der. Ingen turister, bare lokale 🙂 Helt annen stemning enn Ayia Napa! 🙂

Nå er jeg i Ayia Napa, og venter på at Marion skal komme. Tipper det blir en tur ut i dag 🙂 Utrolig herlig å være tilbake blant smilende mennesker og gode venner! Jeg må virkelig forske litt mer på om det finnes noen muligheter for å flytte tilbake! Og by the way – det ekstreme kroppspresset vi har fått i Norge eksisterer ikke her. Hvertfall ikke i samme grad! Det er så avslappende! 🙂

Dere hører fra meg neste gang jeg har nett…aner ikke når det blir 🙂 Until then…:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg