Hi from L.A

Lokaltid Los Angeles 09:23

Da er vi endelig fremme i L.A. og startet dagen med en herlig frokost på OP cafe rett nedenfor hotellet vårt i Ocean Park Avenue i Santa Monica. Her er det hetebølge, så temperaturene er over all forventning, og shortsen er kommet på. Livet er herlig! 🙂 🙂 

Jeg bekymrer meg litt over løpingen på søndag, hadde en joggetur i dag tidlig kl 07, og det var VARMT!! Kommer til å bli helt sprengt på maraton, er meldt 31 grader på søndag! Første gang i hele mitt liv at jeg ønsker meg litt kaldere temperaturer…men kun den dagen såklart! 🙂 

Det var en lang flytur til LA – men denne gangen kom vi ved siden av en superhyggelig spanjol som het Antonio! Turen ble tusen ganger bedre på grunn av han. Antonio var fra Sevilla, men bodde i Los Angeles sammen med konen sin. Første gang på en flytur at jeg har vært glad for å snakke med sidekameraten…hehe 🙂 

Planen for dagen er å leie sykkel og tilbringe dagen i mitt favorittområde – Venice! 🙂 Vi skrives! 🙂 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg