Fjell-helg

Denne helgen har vært en skikkelig aktiv en! I dag var jeg så heldig å få låne Espen fra Trude noen timer. Han er supergod i fjellet, og tok meg med på tur til Mennene og Bjørnahiet. To nye koder på listen, og ikke minst en fantastisk tur! Været var om mulig, enda bedre i dag enn i går! Strålende solskinn, en super turkamerat og guide, og en veldig bra tur! Ikke så altfor vått i løypen, et par bratte partier og relativt lett å gå ned igjen. Jeg er jo en sinke i forhold til Espen, spesielt på vei ned, så jeg har litt å hente der 🙂 

På toppen koste vi oss med eple 🙂 Eple smaker ekstra godt etter en bratt stigning, og gir litt ny energi! 🙂 

På fredag var jeg en tur på Utslettefjellet etter styrketreningsøkten. Jeg klarte faktisk å gå en omvei før jeg fant veien til toppen – tenk å gå seg vill på Utslettefjellet! Haha! 🙂 Utrolig flott utsikt fra toppen, men det var mye vind så capsen blåste rett av og jeg måtte på redningsaksjon dypt ned en fjellside. 

Jeg sier tusen takk for en super helg, og gjør meg klar til en ny uke. Jeg elsker at våren er på vei, og at solen skinner. Håper dette bare er begynnelsen! 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg