Haugesund på langs og verdens fineste kanin

I dag har jeg gått Haugesund på langs sammen med Monica, Terje og Elliot. Vi ses altfor sjelden, så det var veldig koselig med litt kvalitetstid 🙂 Morgenen startet iskald, så jeg var litt bekymret når jeg kom ut og så at bilen min var helt nedfrossen i dag tidlig. Heldigvis kom det seg etter hvert, og vi fikk en fin dag i solen 🙂 Terje imponerte med Elliot i bæremeis, bra jobbet! Elliot satt i meisen og lo og humret hele veien – spesielt moro var de i de bratte oppoverbakkene 🙂 Satt sikkert og koste seg med alle som sleit med å komme seg opp..hehe..herlig liten fyr! 🙂 

Turen ble annonsert som 13 km, men i følge min klokke var den i underkant av 12. Ikke spesielt hard, da Haugesund ikke har så mange høye topper å skilte med. Kunne klart en fjelltur til 🙂 Vi gikk totalt over 8 topper, der jeg ikke er sikker på navnet på den siste. Vi stemplet på 7. Bra arrangement med gratis drikke og nøtter ved start, og vann og saft underveis og ved endt tur. Deler litt bilder fra dagen 🙂 

Så må jeg selvfølgelig ta med gårsdagen! Etter dugnad i sameiet var jeg så heldig å få lov til å bli med i Kulturhuset og se Alice i Eventyrland der Maya var en danserne. Har dere noengang sett en så herlig kanin?! 🙂 Jeg elsker den jenta! Og hun var superflink! Kjempekoselig 🙂 

Verdens fineste lille kanin spør du meg! 🙂 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg