Fine dager på Kaldestad

Jeg har hatt fire fantastiske dager på Kaldestad sammen med familien! Beklager dårlig blogging, men det er ingen internet i huset der, og dekingen til Telia gir ikke engang 3G så det var ikke mye jeg fikk gjort på nettet 🙂 Heldigvis var planen å gå på tur, så jeg savnet det ikke så veldig! 🙂 13 fantastiske turer har jeg klart å få med meg denne langhelgen – veldig fornøyd med det! 🙂 Har også hatt godt selskap på flere av turene, og sett mange fine nye steder. Ingen tvil om at Kvinnherad vinner når det kommer til høye fjell! Også de tørreste turene jeg har vært på til nå 🙂 Godt sliten i beina nå, så det har vært godt med en liten hvilepause i dag 🙂 

Vi kom inn onsdag kveld og til tross for at klokken var halv ni om kvelden så fikk jeg med meg mamma og tante Bente. Vi fikk en kjempekoselig tur, og været var vedig bra! Tørt og fint i Kaldestadåsen, og vi fikk med oss solnedgangen på vei tilbake. Gikk opp fra Kaldestad, og ned i Podlen, så tilbake på vei til Kaldestad. Fin tur i godt selskap! 🙂 

Torsdag, fredag og lørdag må jeg vie egne blogginnlegg til, så håper dere syns det er greit med noen innlegg på etterskudd 🙂 På vei hjem i dag så stoppet vi på Tjodberghaugen og fikk plukket med oss koden der. En kjapp tur gjennom skogen på Halsnøy på 1 time t/r – totalt 4 km. Bare 176 meter høyt. så relativt flatt hele veien. Solen skinte og vi gikk i 20 grader, så jeg fikk inviet den kortarmede Ulvang-ullundertrøyen min. Fantastisk herlig vær, og koselig på toppen med bord og utsikt til Borgundnuten. 

Vi avsluttet helgen med frokost i hagen i dag! 🙂 En fantastisk helg med masse kjekke turer i godt selskap! 🙂 Sjekk innom bloggen i morgen for mer om turene 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg