Storm på Siggjo

I går var jeg rastløs og hadde planer om Tindaslottet. Siden ingen ville bli med der, så kjørte jeg over broene og tok meg en tur på Siggjo. Etter flere dager med fint vær hadde jeg virkelig undervurdert været. Det var ISKALDT! Jeg hadde tre lag, og det var ikke nok, allerede de første to minuttene av turen så stormet det rundt meg. På toppen av Siggjo var det omtrent umulig å stå i ro, vinden var intens. Jeg snappet derfor til meg koden og løp ned igjen. Brukte i overkant av en time tur retur. Ikke en spesielt fin opplevelse i går – rett og slett for mye vind. 

Siden jeg måtte betale bompenger for å kjøre til Bømlo så tenkte jeg at jeg kunne hvertfall få med meg en tur til. Brømsund i Meling tror jeg nok kunne vært en veldig fin tur dersom det hadde vært litt varmere. Men nå måtte jeg bare løpe meg gjennom det for jeg holdt på å fryse ihjel. Vinden gikk virkelig gjennom marg og bein. Håper vi får noen varmegrader tilbake, for nå er det vinter igjen! 

Det er ikke ofte jeg er på Bømlo, men siden jeg bare fikk plukket med meg to koder så gjenstår hele 8 turer der. Det blir sikkert ikke gjort noe med de før i juni. Nå holder jeg på med terrassen, mamma og pappa har vært snille og hjulpet meg med å male her i dag, så er det 17. mai, og så drar jeg en uke til Frankrike etter det. 

Resten av denne dagen skal ikke brukes til noen ting, kun litt rydding, klesvask og jobbing med treningsprogrammer. Jeg sitter og ser på jobber på finn, men etter å ha sykt over 300 jobber i Oslo uten å få et eneste intervju så blir man litt demotivert. Det virker som pappa har rett i at det er vanskelig for vestlendinger å få jobb i Oslo. 

Prøver også å finne ut av årets sommerferie – litt usikker på hvordan det blir enda 🙂 Har lyst til så mye!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg