Herlig tur i Hystadmarka

Denne helgen har gått altfor fort! Den har bestått av sosialt samvær, og alt for spennende fotballkamper. Fredag var jeg i bursdag til Malin som ble 6 år. Masse gode kaker og koselig selskap 🙂 Lørdag traff jeg Elisabeth for lunsj på Frugård – veldig koselig å catche up etter et halvt år! 🙂 Så har det vært fotballkamper. På lørdag holdt jeg på å dø når Italia spilte mot Tyskland, og tapte etter 18 straffer! Fy søren, det var kjipt! I går fikk jeg Renate med på tur i Hystadmarka – en av de koseligste turområdene på Stord – som ligger rett ved sjøen 🙂 Selv om det var litt kaldt, så var vi heldige med været, og fikk litt sol underveis 🙂 En kjempekoselig tur i godt selskap 🙂 Legger ved et lite bildedryss!

Jeg prøvde meg på en liten treningsøkt her hjemme i går, og det føltes greit der og da, selv om det var over gjennomsnittet tungt. I natt fikk jeg ikke sove for det verket i magen, så det var sikkert ikke så lurt. Det nærmer seg 4 uker siden operasjon, hvor lenge skal jeg måtte vente?! Har ikke tålmodighet til dette – veldig rastløs 🙂 Kanskje overkroppsøkt er bedre enn bein 🙂 

Denne uken har jeg foreløpig litt planer, så det blir kjekt 🙂 Ønsker alle en super start på mandagen! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg