Lunsjtips og magetrening

I dag har jeg trent hjemme – og det er utrolig hvor mye man kan gjøre kun med en ball! 🙂 Jeg fikk så mange fine kommentarer på hjemmetrenigsprogrammet forrige uke, så dette vil jeg gjerne dele med dere! Dessverre så tar det ganske lang tid å sette sammen alle bildene, så dere må nok smøre dere med tålmodighet til i morgen. Da lover jeg et fullkroppsprogram med ball! 🙂

I mellomtiden så kommer jeg her med en superøvelse som dere må prøve. Den er inspirert av Cornelis Elander, og er svintung! Du starter i plankeposisjon på ball og holder der i 20 sekunder. Deretter kjører du pushups (jeg klarte ikke mer enn 5 stykker i dag), før du avslutter i planke igjen 🙂 Et par runder av denne og jeg lover deg at det sviiiir…hehe 🙂 Blir det for tungt så kan du selvfølgelg gjør øvelsen på kne på gulvet. 

Litt ekstra magetrening ble det også – her ser dere en super variant der du klemmer ballen mellom beina mens du løfter armene rett opp. 3 runder med den på 15 repetisjoner etter planken til Cornelis, så kjennes det 🙂 

Til slutt så slenger jeg med et lite lunsjtips! Det er jo sommer, så da er det perfekt med frukt og  bær i salaten 🙂 Jeg skjærte opp det jeg hadde: agurk, eple og jordbær! Så kokte jeg egg og hadde over. Veldig godt, og ikke minst næringsrikt 🙂 Ekstra godt smaker det med to speltlomper i tillegg! Jeg tørrsteker de i pannen, drysser 10-15 gram ost mellom, og skjærer de i biter. Perfekt til supper og salater!

God lørdag! 🙂 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg